خانهاخبار
هواوی میت X3 سبک‌تر و نازک‌تر از نسل قبلی خود خواهد بود

هواوی میت X3 سبک‌تر و نازک‌تر از نسل قبلی خود خواهد بود

تیزر رسمی نسل جدید گوشی تاشو هواوی 3 فروردین معرفی خواهد شد.
۱۴۰۱/۱۲/۲۵

هواوی جزو اولین برندهای تولید‌کننده گوشی‌های هوشمند جهان که گوشی تاشو معرفی و روانه بازار کرد. نخستین گوشی تاشو این برند هواوی میت X نام داشت که در سال ۲۰۱۹ رونمایی شد. حالا پس از عرضه دو نسل از گوشی‌های تاشو سری X،‌ برند برجسته چینی قصد دارد سومین نسخه این سری را روانه بازار کند که با نام هواوی میت X3 شناخته می‌شود. طبق اعلام رسمی هواوی،‌ گوشی تاشو میت X3 در تاریخ ۲۳ مارس مصادف با ۳ فروردین برای بازار چین معرفی خواهد شد. همچنین در رویداد پیش رو هواوی دیگر محصولات این برند شامل سری ساعت‌های هوشمند هواوی واچ ۴ و سری پرچمدار هواوی P60 نیز رونمایی خواهند شد. 

براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، هواوی امروز تیزرهایی مرتبط به هواوی میت X3‌ را منتشر کرد که دو مورد از ویژگی‌های اصلی آن را نشان می‌دهد. در این تیزرها نوشته شده است که جدیدترین گوشی هواوی به سبکی پر و به سختی سنگ خواهد بود. با توجه به این موضوع، انتظار می‌رود هواوی میت X3 در مقایسه با نسل قبلی سبک‌تر و نازک‌تر باشد. همانطور که می‌دانیم، ضخامت و وزن مواردی هستند که باعث می‌شوند برخی از کاربران در خرید گوشی تاشو شک کنند ولی حالا به نظر می‌رسد هواوی قصد دارد این طیف از کاربران را نیز راضی نگه دارد. 

جدا از سبکی، این تیزر اشاره می‌کند که هواوی میت X3 به سختی سنگ خواهد بود. در این راستا، نسل جدید گوشی تاشو هواوی به شیشه Kunlun مجهز خواهد بود که یک لایه پوششی مقاوم در برابر سقوط از ارتفاع زیاد است. شیشه محافظ Kunlun قبلا در سری هواوی میت ۵۰ که سال پیش معرفی شد به کار رفته بود. با بررسی‌های انجام شده،‌ شیشه Kunlun از مقاومت بسیار بالایی در برابر افتادن و سقوط بهره می‌برد. 

image

رندر هواوی میت X3

در نهایت باید اشاره کرد به لطف شایعات قبلی می‌دانیم هواوی میت X3‌ به نمایشگر داخلی با رزولوشن تصویر 2K مجهز خواهد بود. به علاوه، نمایشگر داخلی این گوشی بدون ناچ خواهد بود و حفره دوربین سلفی در نمایشگر کاور قرار خواهد داشت. هواوی میت X3 همچنین به تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک با پشتیبانی از شبکه 4G مجهز خواهد بود که انرژی آن توسط باتری ۴۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۶۶ واتی تامین خواهد شد. پنل پشتی این گوشی نیز میزبان دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض و سنسور پریسکوپی خواهد بود. انتظار می‌رود هواوی میت X3‌ از فناوری اتصال ماهواره‌ای نیز پشتیبانی کند. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)