خانهاخبار
شیائومی ۱۳ الترا موفق به دریافت تاییدیه 3C شد

شیائومی ۱۳ الترا موفق به دریافت تاییدیه 3C شد

پرچمدار جدید شیائومی به تازگی موفق به دریافت تاییدیه 3C از کشور چین شده‌ است.
۱۴۰۱/۱۲/۲۴

شرکت شیائومی در هنگام معرفی پرچمداران جدید خود یا همان سری شیائومی ۱۳، از نسخه الترا رونمایی نکرد؛ اما باور‌ها بر این بود که عرضه این گوشی به تعویق افتاده و خبری از کنسل شدن نسخه الترا در کار نیست. شیائومی ۱۳ الترا اکنون با شماره مدل 2304FPN6DC موفق به دریافت تاییدیه 3C از کشور چین شده است. این گوشی از شارژ سریع ۹۰ واتی پشتیبانی کرده و با آداپتور مدل MDY-14-EC این تست را پشت سر گذاشته است.

image

 

با توجه به مشخصات جذاب شیائومی ۱۳ پرو که با اکثر پرچمداران بازار برابری می‌کند؛ شیائومی ۱۳ الترا قرار است تا یک گوشی واقعا خاص و قدرتمند باشد. به احتمال زیاد، در این گوشی شاهد استفاده از چیپست کوالکام اسنپدراگون ۸ نسل دوم یا نسخه پلاس آن هستیم و رزولوشن نمایشگر این محصول نیز 1440p است. به ادعای افشاگران، شیائومی در این گوشی از سیستم دوربین چهارگانه استفاده کرده و سنسور ۱ اینچی سونی IMX989 را برای دوربین اصلی به کار برده است.

image

 

در سوی دیگر، تبلت شیائومی پد ۶ نیز با شماره مدل 2304RP50C و حداکثر سرعت شارژ ۶۷ واتی، موفق به دریافت تاییدیه 3C شده است. این تبلت نمایشگری ۱۱ اینچی از نوع IPS LCD با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی را به همراه داشته و احتمالا، شاهد عرضه دو نسخه معمولی و پرو در سری شیائومی پد ۶ هستیم. به گفته افشاگران، نسخه معمولی این تبلت از چیپست کوالکام اسنپدراگون ۸۷۰ استفاده کرده و به احتمال زیاد، نسخه پرو با چیپست اسنپدراگون ۸ پلاس نسل اول روانه بازار می‌شود.

image

 

دریافت تاییدیه 3C در کشور چین، معمولا نشانگر این بوده که فاصله زیادی تا عرضه یک محصول باقی نمانده است. با توجه به محبوبیت شیائومی ۱۳ الترا، احتمالا در هفته‌های آتی شاهد افشای مطالب بیشتری در مورد آن خواهیم بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)