خانهاخبار
رندر‌هایی از گوگل پیکسل ۸ منتشر شدند

رندر‌هایی از گوگل پیکسل ۸ منتشر شدند

پس از انتشار تصاویر رندر شده‌ای از گوگل پیکسل ۸ پرو، اکنون شاهد افشای رندر‌های مربوط به نسخه معمولی سری پیکسل ۸ نیز هستیم.
۱۴۰۱/۱۲/۲۴

ساعاتی پیش، شاهد افشای تصاویری رندر شده از پرچمدار بعدی گوگل، یعنی پیکسل ۸ پرو بودیم. اکنون نیز به لطف فعالیت‌های خستگی ناپذیر افشاگران، رندر‌های مربوط به پیکسل ۸ نیز در اینترنت منتشر شده‌اند. در نگاه اول، این گوشی تفاوت چندانی با نسل پیشین خود ندارد؛ اما پس از بررسی ابعاد آن، باید گفت که با محصول جمع و جورتری روبرو هستیم.

image

 

ابعاد گوگل پیکسل ۸، معادل با ۸.۹×۷۰.۸×۱۵۰.۵ میلی متر بوده که نسبت به نسل پیشین، طول آن به میزان ۵ میلی‌ متر و عرض آن به اندازه ۲.۴ میلی متر کاهش یافته است. به ادعای افشاگران، گوگل در این گوشی از یک نمایشگر ۵.۸ اینچی استفاده کرده که باز هم از نمایشگر ۶.۳ اینچی پیکسل ۷ کوچک‌تر است. در این رندر‌های فاش شده، شاهد حاشیه‌هایی نازک‌تر و پانچ هول قرار گرفته در قسمت میانی نمایشگر هستیم.

image

 

در سوی دیگر، دوربین‌های دوگانه گوشی درون بخش آشنای گوشی‌های پیکسل قرار گرفته‌اند. اینطور که به نظر می‌آید؛ گوگل در این محصول نیز از یک فریم آلومینیومی استفاده کرده و دکمه‌های پاور و کنترل صدا، در سمت راست گوشی قرار دارند. با استناد به شایعات، این گوشی همانند پیکسل ۸ پرو از چیپست گوگل تنسور G3 استفاده خواهد کرد.

image

 

به احتمال زیاد، شرکت گوگل طی رویداد Google I/O 2023 از سری پیکسل ۸ رونمایی می‌کند. این رویداد از تاریخ ۱۰ مه (۲۰ اردیبهشت) آغاز می‌شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)