خانهاخبار
گوشی مقرون به صرفه ریلمی C33 2023 معرفی شد

گوشی مقرون به صرفه ریلمی C33 2023 معرفی شد

شرکت ریلمی در امروز از گوشی مقرون به صرفه جدیدی با نام ریلمی C33 2023 رونمایی کرده است.
۱۴۰۱/۱۲/۲۳

شرکت ریلمی در امروز از جدیدترین گوشی مقرون به صرفه خود با نام ریلمی C33 2023 رونمایی کرد. این گوشی از نظر مشخصات سخت افزاری و طراحی، شباهت زیادی به نسل پیشین یا همان ریلمی C33 داشته و تنها شاهد عرضه آن با حافظه داخلی و رم بیشتری هستیم.

image

 

ریلمی C33 2023 به همراه نمایشگری ۶.۵ اینچی از نوع IPS LCD با رزولوشن اچ دی پلاس روانه بازار می‌شود. در قسمت بالایی این نمایشگر، یک ناچ قطره‌ای وجود داشته که دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی گوشی را درون خود جا داده است. این محصول از چیپست Unisoc تایگر T612 استفاده کرده و نسخه پایه آن، دارای ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی است. گوشی مقرون به صرفه جدید ریلمی، از کارت‌های حافظه microSD پشتیبانی کرده و نسخه گران‌تری از آن با رم ۴ گیگابایت و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی نیز وجود دارد.

این محصول از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی استفاده کرده که توسط یک سنسور عمق همراهی می‌شود. ریلمی C33 2023 دارای یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری بوده که البته سرعت شارژ ۱۰ واتی آن و همچنین پورت microUSB این گوشی، ناامید کننده و قدیمی به نظر می‌رسند.

 

این محصول در رنگ‌های مشکی، طلایی و آبی عرضه شده و از حالا در وب‌سایت کشور هند ریلمی قابل تهیه است. نسخه پایه ریلمی C33 2023، قیمتی معادل ۹٫۹۹۹ روپیه هند (حدود ۱۲۱ دلار) را داشته و نسخه با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی نیز با قیمت ۱۰٫۴۹۹ روپیه هند (حدود ۱۲۷ دلار) به فروش می‌رسد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)