خانهاخبار
آپدیت HarmonyOS 3 در دسترس کاربران هواوی واچ ۳ و هواوی واچ جی تی ۳ قرار گرفت

آپدیت HarmonyOS 3 در دسترس کاربران هواوی واچ ۳ و هواوی واچ جی تی ۳ قرار گرفت

نسخه جدید سیستم عامل HarmonyOS به تازگی برای سری هواوی واچ ۳ و همچنین هواوی واچ جی تی ۳ منتشر شده است.
۱۴۰۱/۱۲/۲۳

نسل فعلی ساعت‌های هوشمند پریمیوم شرکت هواوی که با نام‌های هواوی واچ ۳َ، واچ ۳ پرو، واچ جی تی ۳، واچ جی تی ۳ پرو و واچ جی تی رانر شناخته می‌شوند؛ به تازگی آپدیت HarmonyOS 3 را دریافت کرده‌اند. این آپدیت، ویژگی‌های تازه‌ای را به این ساعت‌های هوشمند آورده و بهینه سازی‌هایی نیز به همراه داشته که موجب بهبود عملکرد و عمر باتری آنها می‌شود.

image

 

شاید مهم‌ترین تغییر صورت گرفته در این نسخه از HarmonyOS، بهبود سیستم اعلان‌ها باشد. اعلان‌ها در این نسخه با وضوح و سرعت بیشتری نمایش داده شده و امکان پاسخگویی سریع نیز برای برخی از اپلیکیشن‌های پیام‌رسان وجود دارد.

هواوی همچنین اپلیکیشن سلامت تنفسی خود را که پیش‌تر در انحصار کاربران چینی بود؛ در دسترس تمامی کاربران این ساعت‌های هوشمند قرار داده است. این اپلیکیشن با استفاده از سنسور‌های متعدد این ساعت‌ها، عوامل متعددی مانند دمای بدن و ریتم تنفس را مورد بررسی قرار داده و وضعیت سلامت سیستم تنفسی کاربر را اعلام می‌کند.

image

 

واچ فیس‌های تازه‌ای با این آپدیت در دسترس کاربران قرار گرفته‌اند و امکان انتخاب رنگ‌های متفاوت برای اپلیکیشن چراغ قوه نیز وجود دارد. روند انتشار آپدیت HarmonyOS 3، از هفته گذشته آغاز شده و به مرور شاهد انتشار آن برای دستگاه‌های بیشتری هستیم.

درباره آپدیت HarmonyOS 3 چه فکر می‌کنید؟ آیا از کاربران ساعت‌های هوشمند هواوی بوده و در انتظار نصب این نسخه هستید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)