خانهاخبار
تصاویری از شیائومی بلک شارک ۶ فاش شدند!

تصاویری از شیائومی بلک شارک ۶ فاش شدند!

در امروز نسخه اولیه‌ای از گوشی گیمینگ شیائومی بلک شارک ۶، در یک فروشگاه آنلاین لوازم دست دوم چینی قرار گرفته است!
۱۴۰۱/۱۲/۲۰

در ماه‌های اخیر، شاهد انتشار شایعاتی در مورد مشکلات برند گوشی‌های گیمینگ شیائومی یا همان «بلک شارک» با کارمندان خود بودیم؛ اما به نظر رسیده که این مشکلات، جلوی تولید نسل بعدی گوشی‌های این برند را نگرفته‌اند. بخش زیادی از مشخصات سخت افزاری سری بلک شارک ۶، در اواخر ماه فوریه فاش شدند و اکنون نیز نسخه اولیه‌ای از گوشی بلک شارک ۶ در یک فروشگاه لوازم دست دوم چینی قرار گرفته است!

image

 

این فروشگاه، با نام Youxianyu شناخته شده و فردی در آن نسخه اولیه‌ بلک شارک ۶ را با قیمت ۳٫۹۰۰ یوآن (حدود ۵۶۰ دلار) به فروش گذاشته است؛ البته، لازم به ذکر بوده که این قیمت نهایی گوشی نیست و صرفا توسط این کاربر تعیین شده است.

در نسخه اولیه این گوشی، شاهد طراحی جدید بخش جزیره دوربین هستیم و به نظر رسیده که نسخه‌ای با بدنه پشتی چرمی نیز در راه است. فروشنده این محصول در بخش مشخصات آن، به رم ۱۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی اشاره می‌کند. برای دوربین اصلی گوشی، از سنسور ۶۴ مگاپیکسلی سونی IMX686 استفاده شده که کمی قدیمی به نظر می‌رسد. با استناد به شایعات پیشین، این گوشی از چیپست کوالکام اسنپدراگون ۸ نسل دوم استفاده کرده و یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۰ واتی را به همراه دارد.

 

درباره طراحی و مشخصات گوشی بلک شارک ۶ چه فکر می‌کنید؟ آیا طراحی و مشخصات این نسخه اولیه، در محصول نهایی نیز حفظ شده یا انتظار اعمال تغییراتی در آن را دارید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

عزیز

۱۴۰۱/۱۲/۲۱
اصلا شیائومی بدرد نمیخوره فقط واس گیم خوبه