خانهاخبار
شیائومی ۱۳ پرو در رده ۱۶ آزمون دوربین DxOMark قرار گرفت!

شیائومی ۱۳ پرو در رده ۱۶ آزمون دوربین DxOMark قرار گرفت!

پرچمدار قدرتمند شیائومی عملکرد خوبی در تست‌های دوربین DxOMark‌ از خود نشان نداده است.
۱۴۰۱/۱۲/۲۰

سری پرچمدار شیائومی موسوم به سری شیائومی ۱۳ اخیرا برای بازارهای جهانی معرفی شد و در اختیار کاربران بین‌المللی قرار گرفت. مدل پرو این سری پرچمدار از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی و سنسور تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد. نسخه استاندارد نیز به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۱۰ مگاپیکسلی و سنسور تله‌فوتو ۱۰ مگاپیکسلی مجهز است. حالا DxOMark در گزارش جدید خود به بررسی عملکرد دوربین شیائومی ۱۳ پرو پرداخته است که خبر از عملکرد بسیار خوب این پرچمدار در ثبت تصاویر می‌دهد. 

براساس تست‌های این وبسایت، شیائومی ۱۳ پرو در بخش کلی گوشی‌های هوشمند موفق به کسب رتبه شانزدهم شده است در حالی که این پرچمدار در قسمت گوشی‌های فوق پرمیوم جایگاه پانزدهم را به خود اختصاص داده است. در دو بخش نمایشگر و اسپیکر،‌ شیائومی ۱۳ پرو به ترتیب جایگاه هفدهم و پانزدهم را در اختیار دارد. 

image

شیائومی ۱۳ پرو آزمون دوربین DxOMark امتیاز کلی ۱۳۶ را کسب کرده است که میانگینی از تست‌های مختلف محسوب می‌شود. در ثبت تصاویر پرتره خانوادگی و عکس‌های گروهی پرچمدار شیائومی امتیاز ۱۱۸ را  به خود اختصاص داده است در حالی که امتیاز دوربین این گوشی در شرایط نوری ضعیف برابر با ۱۰۰ گزارش شده است. 

طبق یافته‌های DxOMark‌، عملکرد کلی دوربین‌های شیائومی ۱۳ پرو سطح بسیار خوبی قرار دارد و تجربه تصویربرداری لذت‌بخشی را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. این وبسایت در گزارش خود اذعان داشته است که دوربین این پرچمدار جزئیات را به خوبی ثبت می‌کند و رنگ‌ها را نیز به حالت طبیعی نشان می‌دهد. دوربین این گوشی همچنین عملکرد قدرتمندی در بزرگنمایی دارد که در فواصل نزدیک و متوسط خود را نشان می‌دهد. البته DxOMark اذعان داشته است که شیائومی ۱۳ پرو در شرایط نوری ضعیف چندان قدرتمند ظاهر نمی‌شود و در صورت وجود نور پس زمینه نیز عملکرد دوربین دچار اختلال می‌شود. به علاوه، در مواقعی که کنتراست در سطح بالایی قرار دارد تصاویر به درستی ثبت نمی‌شوند. 

image

در نهایت باید اشاره کرد که در لیست DxOMark آنر مجیک ۵ پرو بالاترین رتبه را خود اختصاص داده است و در جایگاه دوم نیز هواوی میت ۵۰ پرو نیز قرار گرفته است. در جایگاه سوم و چهارم نیز در اختیار پیکسل ۷ پرو و آیفون ۱۴ پرو است که جزو بهترین پرچمدارهای بازار محسوب می‌شوند. با توجه به نتایج به دست آمده، به نظر می‌رسد دوربین شیائومی ۱۳ پرو قادر است تجربه عکاسی باکیفیتی را در اختیار کاربران قرار دهد. 

برای مشاهده نمونه تصاویر ثبت شده توسط شیائومی ۱۳ پرو لطفا به این لینک مراجعه فرمایید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)