خانهاخبار
۴ نمونه از بهترین برندهای تلفن های ویپ

۴ نمونه از بهترین برندهای تلفن های ویپ

با گسترش استفاده از تکنولوژی ویپ در شرکت ها و سازمان های مختلف، هر سال شرکت های بیشتری رو به تولید تجهیزات ارتباطی مبتنی بر ویپ می آورند...
۱۴۰۱/۱۲/۲۰

با گسترش استفاده از تکنولوژی ویپ در شرکت ها و سازمان های مختلف، هر سال شرکت های بیشتری رو به تولید تجهیزات ارتباطی مبتنی بر ویپ می آورند. به صورتی كه می توان گفت در سال 2020 رقابت شرکت های تولیدکننده تلفن های ویپ به بیشترین حد رسیده است.

سلب مسئولیت: سایت جی اس ام در تهیه این متن تبلیغاتی نقشی نداشته و مسئولیتی درباره درستی محتوای آن ندارد.

 

image

 

هم اکنون ما با تلفن های ویپ پیشرفته قدرت گرفته از سیستم عامل هایی مثل اندروید روبرو هستیم كه می توانند همان تجربه استفاده از تلفن ها و تبلت های هوشمند را در يک تلفن ویپ در اختيار کاربران قرار دهند. در صورتی كه شما تجربه استفاده از تلفن های قدیمی ویپ را داشته باشید، با استفاده اولیه از تلفن های تحت شبكه جدید تولید شده توسط شرکت های پیشرو تفاوت عمده ای ميان این تولیدات جدید و تجربه قبلی خود احساس خواهید کرد.

همه شرکت های تولید کننده تلفن ویپ سعی دارند تلفن های تحت شبكه خود را به شکل زیبا و با رابط کاربری نرم افزاری آسان برای استفاده عرضه کنند تا کاربران را جذب خود کنند. شرکت هایی بزرگ مثل شرکت پليکام، گرند استریم، يالینک، اسنوم و بسياری دیگر به صورت مداوم در تلاش هستند تا محصولات کاربر پسندی روانه این بازار بسيار پر رقابت نمایند

image

معرفی 4 نمونه از بهترین برندهای تلفن های ویپ

در این مطلب ما قصد داریم به معرفی شرکت های قدرتمند تولید تلفن ویپ بپردازیم:

تلفن ویپ سیسکو 6800, 7800, 8800

تلفن ویپ سیسکو مدل 8800 

به عنوان يک تلفن ویپ سیسکو قدرتمند، تلفن ویپ سیسکو 8800 نسبت به مدل های دیگر گران تر است، اما دارای يک سوئیچ اترنت گیگابیتی داخلی، يک کیت دیواری اختياری و پورت اتصال USB است. مدل های خاص، از جمله 8865 و 8845، با امکانات ویدیویی HD هم عرضه می شوند كه می تواند به خصوص برای کسب وکارهایی كه پیش بینی می کنند به دورکاری نياز دارند مورد توجه قرار بگیرد.

تلفن ویپ سیسکو مدل 7800 

مدل تلفن ویپ سیسکو 7800 با استانداردهای کاربری مشابه مدل 6800 مجهز شده. همینطور زبان محلی را پشتیبانی می کند. و حالت صرفه جویی در مصرف انرژی خود در آن قابل فعال شدن است.

تلفن ویپ سیسکو مدل 6800 

با نگاه جدا به طیف گسترده انواع تلفن های ویپ، مدل تلفن ویپ سیسکو 6800 دارای طراحی ارگونومی ک، امکانات صوتی زيادی است. همینطور صفحه نمایش 3.5 اینچی در مقياس خاکستری با وضوح بالا و با نور پس زمینه سفید برای خوانایی آسان دارد.

 

تلفن ویپ گرند استریم مدل GRP, GXP, GXV

گرانداستریم، نتورکز تجهیزات ارتباطی صوتی و تصویری IP را به مشاغل و مصرف کنندگان عرضه می کند. مدل های GRP، GXP و GXV همه انتخابی مناسب برای افرادی هستند كه به تلفن مخصوص ویپ با کیفیت بالا نياز دارند. مدل GRP مجموعه ای از تلفن های تحت شبكه درجه يک بوده كه برای استقرار انبوه در نظر گرفته شده. GRP2600 دارای طراحی شيک، تجربه کاربری جدید و سیستم عامل يکپارچه است.

از طرفی مدل GXP برای افرادی طراحی شده بوده كه از تلفن استفاده های متعددی می کنند و نيازمند دسترسی به خصوصيات پیشرفته می باشند. GXP2130 عملکردی اختصاصی برای تلفن ثابت و SIP دارد و همه انتظاراتی كه از يک تلفن مخصوص ویپ دارید را در اختيارتان می گذارد.

هشت کلید شماره گیری مدلع در GXP2130 موجب می شود كه به صورت موثر با مخاطبین اصلی خود ارتباط برقرار کنید. صدای HD دارد و به این معنی بوده كه صدا باید هم با استفاده از گوشی و هم با استفاده از بلندگو واضح باشد. امکان کنفرانس صوتی چهار طرفه را اماده می سازد و پشتیبانی از بلوتوث از دیگر خصوصيات آن به حساب می آید.

این دستگاه ها همینطور مجهز به عملکرد ویدئویی برای ارتباطات تصویری می باشند. اضافه کردن سیستم عامل اندروید و عملکرد صفحه نمایش لمسی موجب می شود کارمندان از مزیت های تلفن رومیزی و تبلت در دستگاهی ساده و پرکاربرد بهره مند شوند.

image

تلفن ویپ آوايا

تلفن های آوايا به خاطر گوشی های قابل اطمینان و ساده ای كه دارند مشهور می باشند. مدل J كه دارای شش دستگاه است، دارای طراحی شيک و ارگونوميک بوده و صفحه نمایشی بزرگ خوانا دارد. امکان پشتیبانی از PoE و دو پورت شبكه را هم دارد.

تلفن تحت شبكه آوايا J139

J139 با يک صفحه نمایش روشن و رنگی، دارای چهار نشانگر وضعیت بوده و برای کاربرانی كه فقط به متداول ترین خصوصيات مورد استفاده، از جمله Hold، Transfer، Conference، Forward، Call Park /UnPark نياز دارند، عالی است.

تلفن تحت شبكه آوايا J129

تلفن J129 در سطح مبتدی مناسب است. این دستگاه ویژگی هایی مثل گزارش 100 تماس ورودی، صفحه نمایش شفاف و تک رنگ و پورت 10/100mbps برای اتصال به رايانه دارد.

تلفن های تحت شبكه Avaya J169, J179, J189

سه دستگاه رده بالا هم توسط Avaya در قالب گوشی های J169، J179 و J189 عرضه شده و دارای خصوصيات مازاد مثل پشتیبانی از چند زبان، نشانگرهای انتظار پيام و دکمه های LED است. هر دو گوشی J179 و J189 با نمایشگرهای رنگی و طیف وسیعی از دکمه های فیزيکی و مجازی ارائه می شوند.

همینطور باید اشاره کنیم كه ماژول توسعه J100 برای دارندگان گوشی های J169/J179 در دسترس بوده و برای موقعیت هایی كه اترنت سیمی در دسترس قرار ندارد، مثل مکان های پاپ آپ، نمایشگاه های تجاری و دورکاری، مناسب است.

 

تلفن ویپ يالینک

تلفن های ویپ Yealink كه در مدل های مختلفی مطابق با نيازها و بودجه شرکت های مختلف عرضه می شوند، محبوبیت گسترده ای پیدا کرده اند. طیف گسترده ای از تلفن های ویپ را در سطوح قیمت مختلف ارائه می شود، پس احتمالاً دستگاهی وجود دارد كه مناسب همه محدوده های بودجه باشد.

ویپ مدل Yealink SIP T3

در همین حال، مدل SIP T3 نوید ارائه تجربه اداری راحت تر و بهتری را با استفاده از فناوری فیلتر نویز هوشمند و پلتفرم مدیریت دستگاه Yealink می دهد.

تلفن مخصوص ویپ مدل Yealink SIP T5

برای مشاغلی كه خواهان همکاری و مشارکت زياد افراد با استفاده از ارتباط و تعامل تلفنی می باشند، مدل SIP T5 انتخاب خوبی است. مثلا VP59 از يک دوربین قابل جابه جایی 1080P HD، يک صفحه نمایش لمسی خازنی هشت اینچی، 27 کلید لمسی و سیستم عامل اندروید 7.1 پشتیبانی می کند. همینطور مثل همه دستگاه های تولید شده توسط Yealink، عملکرد بسيار خوبی را با قیمت مقرون به صرفه ارائه می کند.

تلفن های ویپ مدل Yealink SIP T4

همه دستگاه های این مدل به علت مجهز بودن به سیستم عامل يکپارچه و يک CPU قدرتمند به راحتی قابل نگهداری و ارتقا می باشند. مدل T4 همینطور به گزینه های توسعه با استفاده از بلوتوث، Wi-Fi و خصوصيات ضبط روی USB مجهز گردیده است.

تلفن های ویپ مدل Yealink SIP T2

این گوشی ها امکان دارد تا اندازه  بسياری با رابط های LCD در مقياس خاکستری همراه باشند، اما همه آن ها عملکرد بسيار خوبی را با قیمتی مقرون به صرفه دارند.

 

 

نت يک يکی از بهترین شرکت های ارائه انواع تلفن و خدمات ویپ می باشد، برای اطلاع از قیمت تلفن ویپ سیسکو و برندهای دیگر به سایت نت يک مراجعه کنید. برای مشاوره جهت خرید بهترین تلفن ویپ سیسکو نیز می توانید با کارشناسان ما از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در سایت نت يک تماس بگیرید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)