خانهاخبار
زمان و جزئیات عرضه سونی اکسپریا ۱ مارک ۵ فاش شد

زمان و جزئیات عرضه سونی اکسپریا ۱ مارک ۵ فاش شد

نسل جدید پرچمدار سونی با فاصله یک‌ماهه بعد از معرفی روانه بازار خواهد شد.
۱۴۰۱/۱۲/۲۰

وبسایت Sumahodigest به تازگی ادعا کرده است که به اطلاعات مربوط به زمان و جزئیات عرضه پرچمدار نسل جدید سونی موسوم به اکسپریا ۱ مارک ۵ دست یافته است. البته در حال حاضر این گزارش غیر رسمی تنها در حد یک شایعه است و احتمال دارد اطلاعات مطرح شده در آن با واقعیت منطبق نباشد. 

طبق گزارش این وبسایت، سونی اکسپریا ۱ مارک ۵ در ماه مه سال جاری میلادی معرفی خواهد شد و سپس بعد از گذشت یک ماه روانه بازار خواهد شد. شایان ذکر است نسل قبلی این گوشی یعنی اکسپریا ۱ مارک ۴ نیز با برنامه زمانی مشابهی در نیمه ماه مه سال ۲۰۲۲ رونمایی شد و سپس یک ماه بعد به دست کاربران رسید. با توجه به این موضوع، انتظار می‌رود اکسپریا ۱ مارک ۵ در ماه ژوئن و یا ژوئیه عرضه شود. البته زمان عرضه این گوشی پرچمدار برای بازار متفاوت خواهد بود و باید دید سونی چه برنامه‌ای را برای عرضه محصول جدید خود پیاده‌سازی خواهد کرد. 

image

اگر این گزارش درست باشد، خوشبختانه عرضه اکسپریا ۱ مارک ۵ برخلاف گوشی اکسپریا ۱ مارک ۳ با تاخیرهای زیاد همراه نخواهد بود. برای مقایسه، اکسپریا ۱ مارک ۳ در ماه آوریل سال ۲۰۲۱ به طور رسمی معرفی شد ولی عرضه آن تا ماه اوت همان سال به طول انجامید. اکسپریا ۵ مارک ۳ نیز در آوریل ۲۰۲۱ رونمایی شد ولی در ماه اکتبر روانه بازارهای جهانی شد. 

در گزارشی مشابه، وبسایت Sunahodigest اذعان داشته است سونی اکسپریا ۱ مارک ۵ از چهار دوربین ۱۲ مگاپیکسلی بهره خواهد برد. دوربین اصلی این گوشی از سنسور ۱/۱٫۴ اینچی بهره می‌برد در حالی که سنسور فوق عریض ۱/۲٫۵ اینچی خواهد بود. دوربین تله‌فوتو نیز از سنسور ۱/۲٫۹ اینچی برخوردار خواهد بود. در این راستا، انتظار می‌رود اکسپریا ۱ مارک ۵ در زمینه عکاسی و تصویربرداری با بهبود چشمگیری در مقایسه با نسل قبلی همراه شود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

حسن

۱۴۰۲/۲/۱۴
یعنی چی؟ متوجه نشدم

ذوالفقاری همدان

۱۴۰۱/۱۲/۲۰
سونی فقط تلویزیون‌هاش خوبن
تلویزیون‌ سونی مایه‌فخر ژاپنی‌هاست?
؛،
مثل چاه‌نفتِ ما که مایه‌فخر ماست
هرچه کیفیت‌ نفت بالاتر⬆️
بوی گندش بالاتر⬆️