خانهاخبار
ایسوس راگ فون 7D با حافظه رم ۱۶ گیگابایتی در گیک‌بنچ ثبت شد

ایسوس راگ فون 7D با حافظه رم ۱۶ گیگابایتی در گیک‌بنچ ثبت شد

سری گوشی‌های گیمینگ ایسوس به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو مجهز خواهند بود.
۱۴۰۱/۱۲/۱۹

شایعه شده است که ایسوس در سه‌ماهه سوم سال جاری میلادی از نسل جدید سری گوشی‌های گیمینگ خود موسوم به سری راگ فون ۷ رونمایی خواهد کرد که احتمالا شامل سه مدل راگ فون ۷، راگ فون 7D و راگ فون ۷ آلتیمیت خواهد بود. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، گوشی راگ فون 7D در لیست بنچمارک گیک‌بنچ قرار گرفته است و بخشی از مشخصات فنی آن فاش شده است. مطابق انتظار، این گوشی مخصوص بازی به عنوان مدل نسل جدید راگ فون 6D که سال گذشته میلادی معرفی شد عرضه خواهد شد. 

image

طبق اطلاعات قرار گرفته در گیک‌بنچ، ایسوس راگ فون 6D با شناسه مدل AI2205D روانه بازار خواهد شد. به علاوه، مادربرد این گوشی هوشمند با نام kalama ثبت شده است که همان تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو محسوب می‌شود. این تراشه پرچمدار از یک هسته قدرتمند با فرکانس ۳٫۱۹ گیگاهرتزی، چهار هسته میانی با فرکانس ۲٫۸۰ گیگاهرتزی و سه هسته کم مصرف ۲٫۰۲ گیگاهرتزی بهره می‌برد. در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای، گوشی ایسوس به ترتیب موفق به کسب امتیازهای ۲۰۱۲ و ۵۶۹۷ شده است. 

راگ فون 7D با حافظه رم ۱۶ گیگابایتی در بنچمارک گیک‌بنچ لیست شده است ولی انتظار می‌رود در زمان عرضه کانفیگ‌های بیشتری از این گوشی در دسترس قرار بگیرد. نرم‌افزار این گوشی قدرتمند نیز اندروید ۱۳ خواهد بود. 

image

راگ فون ۶ پرو

در نهایت باید اشاره کرد که براساس شایعات قبلی، سری راگ فون ۷ احتمالا به نمایشگر امولد ۱۶۵ هرتزی مجهز خواهد بود. به علاوه، انتظار می‌رود نسخه استاندارد و آلتیمیت نیز از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو بهره ببرند. در این راستا، گزارش شده است که نسخه استاندارد سری راگ فون ۷ با حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی عرضه خواهد شد در حالی که مدل آلتیمیت کانفیگ ۵۱۲ گیگابایتی را نیز دریافت خواهد کرد. سری راگ فون ۷ به احتمال زیاد در بازه زمانی ماه‌های ژوئیه تا سپتامبر معرفی خواهد شد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)