خانهاخبار
زمان رونمایی گلکسی A54 رسما اعلام شد

زمان رونمایی گلکسی A54 رسما اعلام شد

سامسونگ به تازگی تایید کرد که در تاریخ ۲۵ اسفند نسل جدید گلکسی A را معرفی خواهد کرد.
۱۴۰۱/۱۲/۱۹

سرانجام پس از شایعات و گزارش‌های مختلف، سامسونگ امروز از طریق وبسایت شعبه هند خود رسما اعلام کرد که نسل جدید سری گلکسی A در تاریخ ۱۶ مارس مصادف با ۲۵ اسفند رونمایی خواهد شد. سامسونگ در تاریخ اشاره شده و با برگزاری رویدادی از میان‌رده جدید خود موسوم به گلکسی A54 پرده‌بردای خواهد کرد. 

image

سامسونگ در وبسایت رسمی شعبه هند این برند تیزرهایی تبلیغاتی قرار داده است که گلکسی A54 را در دو رنگ مشکی و بنفش نشان می‌دهند و دوربین سه‌گانه آن را تایید نیز می‌کنند. همانطور که شایعات قبلی نیز ادعا کرده بودند، گلکسی A54 از جزیره دوربین بی‌بهره خواهد بود و با طراحی مشابه گلکسی اس ۲۳ عرضه خواهد شد. 

image

سامسونگ در این تیزرها اذعان داشته است که گلکسی A54 به دورین‌های پیشرفته‌ای مجهز خواهد بود که البته جزئیات فنی‌ آن‌ها هنوز مشخص نشده است. البته غول فناوری کره جنوبی اعلام کرده است که این گوشی میان‌رده با قابلیت‌های مختلفی مانند تصویربرداری در شب،‌ Single Take و لرزشگیر اپتیکال همراه خواهد بود. متأسفانه در حال حاضر هیچکدام از مشخصات فنی گلکسی A54 به طور رسمی اعلام نشده است ولی به لطف شایعات قبلی اکثر جزئیات فنی این گوشی فاش شده است. 

مشخصات فنی احتمالی گلکسی A54

براساس آنچه گزارش‌های قبلی ادعا کرده‌اند، گلکسی A54 به نمایشگر ۶٫۴ اینچی امولد با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی مجهز خواهد بود. این میان‌رده همچنین از تراشه اگزینوس ۱۳۸۰ برخوردار خواهد بود که با دو نسخه حافظه رم ۶ و ۸ گیگابایتی و دو مدل حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی به پردازش اطلاعات خواهد پرداخت. ساختار دوربین گلکسی A54 شامل سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و سنسور ماکرو ۵ مگاپیکسلی خواهد بود. وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی نیز برعهده دوربین ۳۲ مگاپیکسلی خواهد بود. باتری گلکسی A54 نیز از ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد که از شارژ ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند. اخیرا شایعه‌ای اذعان داشت که گلکسی A54 در کانفیگ پایه ۱۲۸ گیگابایتی با قیمت ۵۱۹ یورویی به فروش خواهد رسید. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۴۰۱/۱۲/۱۹
از: سیّدعلی ذوالفقاری
به: مدیرعامل سامسونگ
؛،
با اهداء سلام و تحیت
گوشیِ مذکور فروش‌قابل‌توجهی برای شرکت‌ متبوعِ شما به ارمغان نخواهد آورد، به دو دلیل: بدنه‌ی پلاستیك‌، تراشه‌ی اگزینوس.
من نمی‌دانم شما چه خیری از اگزینوس دیدید و چه اصراری هم دارید که بگید اگزینوس نازه?
اگزینوس ناز نیست?
ما اگزینوس را دوست نداریم. لطفاً برای ما گوشی‌های غیرِ اگزینوسی بار بزنید با کِشتی بیاد??
در خاتمه خواهشمند است به خواست‌قلبیِ ملتِ ما احترام گزارده و این تراشه را هرچه‌سریعتر از مدارِ تولید خارج کنید.
باشد که از دعای خیر فراموش‌تان نکنیم.
امضاء ܓ ܨ╰ܢ

ذوالفقاری همدان

۱۴۰۱/۱۲/۱۹
اگزینوس.. اگزینوس.. ننگ به نیرنگِ تو
پولِ جوانانِ ما، می‌چکد از چنگِ تو