خانهاخبار
آپدیت جدید پلی استیشن ۵ به همراه قابلیت‌های تازه منتشر شد

آپدیت جدید پلی استیشن ۵ به همراه قابلیت‌های تازه منتشر شد

شرکت سونی به تازگی آپدیت جدیدی را برای کنسول پلی استیشن ۵ منتشر کرده که قابلیت‌های تازه‌ای را در دسترس کاربران این کنسول نسل نهمی قرار می‌دهد.
۱۴۰۱/۱۲/۱۸

شرکت سونی در روز گذشته آپدیت جدیدی را برای کنسول پلی استیشن ۵ منتشر کرد که قابلیت‌هایی چون پشتیبانی از دیسکورد و VRR در رزولوشن 1440p را به این کنسول نسل نهمی می‌آورد. این آپدیت که نسخه 7.0 فیرم‌ور پلی استیشن ۵ محسوب می‌شود؛ قابلیت‌های دیگری را نیز به همراه داشته که موجب سهولت در تعامل کاربران با کنسول خواهند شد.

image

 

کاربرانی که ریجن اکانت آنها مربوط به آمریکا یا انگلستان است؛ حالا می‌توانند تا با دستور صوتی «Hey PlayStation, Start Recording»، کلیپ‌های گیمپلی خود را ضبط کنند. این ویژگی برای افرادی که در حین بازی هستند و امکان تعامل با منو‌ها را ندارند؛ بسیار کاربردی به حساب می‌آید.

همچنین با توجه به عرضه هدست واقعیت مجازی پلی استیشن وی آر ۲، سونی حالا به کاربران پلی استیشن اجازه داده تا بازی‌های مخصوص VR را با سهولت بیشتری در آرشیو خود پیدا کنند. این آپدیت جدید دسترسی به سیو‌های مخصوص پلی استیشن ۴ را نیز آسان‌تر کرده و برای مثال در هنگام نصب یک بازی پلی استیشن ۴، اگر سیو مخصوص آن را در فضای ابری ذخیره داشته باشید؛ کنسول این امر را به شما اطلاع می‌دهد.

image

 

انتقال دیتا از دو کنسول پلی استیشن ۵ به یکدیگر نیز ممکن شده و کاربران می‌توانند تا با استفاده از وای فای یا کابل لن، اطلاعات دستگاه خود را به دستگاه دیگری منتقل کنند. در نهایت، کاربرانی که دارای نسخه فیزیکی یک بازی هستند؛ امکان باز کردن نسخه دیجیتالی آن با قرار دادن دیسک درون دستگاه را نیز داشته و دیگر نیازی به نصب کل بازی به صورت جداگانه وجود ندارد.

 

هدست واقعیت مجازی پلی استیشن وی آر ۲، توانست تا با واکنش‌های بسیار مثبتی از سوی منتقدین و فعالان دنیای تکنولوژی روبرو شود و اکثر آنها، این هدست را یک آپگرید تمام و کمال نسبت به نسخه پیشین می‌دانند. در روز‌های آتی، قرار است تا شاهد انتشار نسخه بازسازی شده عنوان Resident Evil 4 برای پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴، ایکس باکس سری ایکس و اس، ایکس باکس وان و پی سی باشیم که یکی از پرطرفدارترین نسخه‌های این سری ژانر وحشت و بقا محسوب می‌شود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

amir reza

۱۴۰۲/۲/۱۲
چقدر سخت و مزخرف