خانهاخبار
موسسه معتبر آماری Canalys جدیدترین آمار پوشیدنی‌ها را منتشر کرد

موسسه معتبر آماری Canalys جدیدترین آمار پوشیدنی‌ها را منتشر کرد

در آمار جدید این موسسه، باز هم اپل پیشرو در فروش محصولات پوشیدنی بوده است که با وجود کاهش فروش در سه ماهه آخر سال ۲۰۲۲، در آمار کلی سال ۲۰۲۲ تنها شرکتی بوده که همچنان رشد داشته است.
۱۴۰۱/۱۲/۱۸

موسسه آماری Canalys گزارش خود را در مورد بازار جهانی پوشیدنی‌ها در سه ماهه چهارم و کل سال ۲۰۲۲ منتشر کرد. این اعداد نشان می‌دهند که ۵۰ میلیون دستگاه بین اکتبر و دسامبر (مهر و آذر) ارسال شده است که کاهش عظیم ۱۸ درصدی را در این حوزه نشان می‌دهد.

image

 

تمامی پنج شرکت بزرگ اپل، سامسونگ، شیائومی، هوآوی و گوگل در طول دوره تعطیلات سالانه، شاهد کاهش فروش بوده‌اند و تنها این اپل بوده که شاهد رشد سالانه برای کل سال تقویمی بوده است.

image

 

Canalys «محیط چالش برانگیز اقتصاد کلان در سه ماهه چهارم» را دلیل اصلی کاهش در سراسر جهان عنوان کرده است. در این میان اپل همچنان پیشتاز محصولات پوشیدنی باقی مانده است و انتخاب پیش فرض در مورد خرید پوشیدنی‌های اپل، برای همه کاربران آیفون بوده است، در حالی که گوگل با وجود افت ۲۵ درصدی دستگاه‌های فیت بیت، توانسته به لطف پیکسل واچ در رتبه دوم این لیست، پس از اپل باقی بماند.

image

 

این موسسه آماری پوشیدنی‌ها را به سه دسته تقسیم کرده است:

  1. بندهای پایه که ویژگی‌های زیادی ندارند
  2. ساعت‌های پایه که موارد کمی را نشان می‌دهند
  3. ساعت‌های هوشمند که به نوعی بالارده‌ترین در این حوزه محسوب می‌شوند

image

 

Canalys برآورد کرده که ساعت‌های هوشمند حدود ۱۰ درصد رشد خواهند ، با این حال کاهش علاقه به بندهای پایه، کل بازار پوشیدنی‌ها را در یک رشد متوسط ۲ درصدی قرار می‌دهد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)