خانهاخبار
گلکسی تب اس ۸ FE‌ احتمالا همراه با گلکسی اس ۲۳ FE رونمایی خواهد شد

گلکسی تب اس ۸ FE‌ احتمالا همراه با گلکسی اس ۲۳ FE رونمایی خواهد شد

محصولات جدید سری FE سامسونگ به احتمال زیاد در ماه اوت سال جاری میلادی معرفی خواهد شد.
۱۴۰۱/۱۲/۱۵

همانطور که شایعات نیز اذعان داشته‌اند، ظاهرا سامسونگ قصد دارد امسال از نسخه جدید سری FE خود یعنی گلکسی اس ۲۳ FE رونمایی کند. غول فناوری کره جنوبی آخرین نسخه سری FE‌ به نام گلکسی اس ۲۱ FE‌ را در ماه ژانویه سال ۲۰۲۲ میلادی روانه بازار کرد و با صرف‌نظر از رونمایی گلکسی اس ۲۲ FE‌ حالا در نظر دارد گلکسی اس ۲۳ FE را عرضه کند. به علاوه،‌ برخی از گزارش‌ها ادعا کرده‌اند که گلکسی تب اس ۸ FE نیز در طی سال جاری میلادی معرفی خواهد شد. در این راستا، امروز گزارشی جدید زمان رونمایی محصولات جدید سری FE‌ سامسونگ یعنی گلکسی اس ۲۳ FE و گلکسی تب اس ۸ FE‌ را فاش کرد. 

image

گلکسی اس ۲۱ FE

طبق این گزارش که توسط افشاگری به نام RGcloudS به اشتراک گذاشته شده است، گلکسی اس ۲۳ FE‌ در ماه اوت سال جاری میلادی معرفی خواهد شد. با توجه به این موضوع، نسخه میان‌رده سری گلکسی اس ۲۳ احتمالا در دومین رویداد آنپکد سامسونگ رونمایی می‌شود. در این رویداد همچنین شاهد معرفی دیگر محصولات مورد توجه سامسونگ مانند گلکسی زد فلیپ ۵ و گلکسی زد فولد ۵ نیز خواهیم بود. قبلا یک شایعه ادعا کرده بود که گلکسی اس ۲۳ FE در ماه اوت و یا سپتامبر سال ۲۰۲۳ رونمایی خواهد شد. در این راستا، به نظر می‌رسد ماه اوت زمان دقیق رونمایی این گوشی هوشمند خواهد بود. 

image

گلکسی تب اس ۷ FE

در این گزارش همچنین اشاره شده است که گلکسی تب اس ۸ FE نیز همراه با گلکسی اس ۲۳ FE‌ و طی در رویداد آنپکد معرفی خواهد شد.  این تبلت قرار است به عنوان نسخه نسل جدید گلکسی تب اس ۷ FE که در ماه مه سال ۲۰۲۱ معرفی شد روانه بازار شود. ظاهرا رویداد آنپکد پیش رو مراسمی بسیار پربار خواهد بود چرا که شایعه شده است سری گلکسی تب اس ۹ نیز در این مراسم و همراه با محصولات ذکر شده معرفی خواهد شد. البته نمی‌توان به درستی این گزارش اعتماد کرد و حتی احتمال دارد سری گلکسی تب اس ۹ و گلکسی تب اس ۸ FE در یک رویداد جداگانه پرده‌برداری شوند. از مشخصات فنی احتمالی گلکسی تب اس ۸ FE‌ نیز می‌توان به تراشه مدیاتک و نمایشگر LCD اشاره کرد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)