خانهاخبار
رنگ‌های جدید قاب آیفون ۱۴ به زودی رونمایی می‌شوند

رنگ‌های جدید قاب آیفون ۱۴ به زودی رونمایی می‌شوند

یک افشاگر با سابقه امروز خبر از رنگ‌های جدید برای قاب‌های آیفون ۱۴ و بندهای اپل واچ داده است که احتمال دارد در همین روزها معرفی شوند.
۱۴۰۱/۱۲/۱۵

گزینه‌های رنگ قاب آیفون و اپل واچ، اغلب بر اساس فصل تجدید می‌شوند و به نظر می‌رسد که این روند در بهار امسال نیز ادامه خواهد داشت.

حساب توییتری معروف Majin Bu امروز مدعی شده که اپل قصد دارد قاب چرمی آیفون ۱۴، ۱۴ پلاس، ۱۴ پرو و ۱۴ پرو مکس را در دو رنگ دیگر به عنوان بخشی از مجموعه بهاری آینده خود در دسترس خواد دهد. رنگ‌های اضافه شده مذکور شامل بنفش تیره و قهوه‌ای طلایی هستند که اپل در گذشته هم هردوی آنها را عرضه کرده است. گزینه‌های رنگی که در حال حاضر موجود است شامل قهوه‌ای مایل به زرد، سرمه‌ای، سبز، مشکی نیمه شب و نارنجی است.

image

 

بنفش تیره در میان گزینه‌های رنگی برای قاب آیفون ۱۲ هم بود، در حالی که قهوه‌ای طلایی گزینه‌ای برای قاب‌های چرمی سری آیفون ۱۳ بود. اپل همچنین کیف پول چرمی آیفون و حلقه کلید چرمی ایرتگ را به رنگ قهوه‌ای طلایی عرضه می‌کند تا این لوازم جانبی به راحتی با هم ست شوند.

با توجه به سوابق اپل در گذشته که رنگ‌های مختلفی را دوباره احیا کرده است، خبر امروز می‌تواند کاملا مورد اعتماد باشد، بنابراین می‌شود روی عرضه این رنگ‌ها حساب باز کرد. به عنوان مثال یکی از گزینه‌های رنگی فعلی قاب چرمی آیفون ۱۴، سبز جنگلی است که پیش‌تر هم برای قاب‌های چرمی سری آیفون ۱۴ موجود بود. Majin Bu در گذشته به طور دقیق برخی از رنگ‌های قاب آیفون را فاش کرده است و در کل سوابق خوبی دارد.

اپل در روز سه شنبه ۸ مارس سال گذشته (۱۷ اسفند ۱۴۰۰)، گزینه‌های رنگی جدید بهاری را برای قاب‌های آيفون و بندهای اپل واچ معرفی کرد، بنابراین اگر امسال هم به این روال پایبند باشد، باید شاهد عرضه این گزینه‌های رنگی جدید در این روز باشیم.

از طرف دیگر شایعه شده که نسخه زرد رنگ آیفون ۱۴ و ۱۴ پلاس هم تقریبا همزمان با قاب‌ها و بندهای جدید معرفی می‌شود که باید صبر کرد و دید این موضوع تا حد صحت داشته است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)