خانهاخبار
تصاویر افشا شده از پنل شیشه‌ای آیفون ۱۵ پرو خبر از حاشیه‌های بسیار نازک این گوشی می‌دهند

تصاویر افشا شده از پنل شیشه‌ای آیفون ۱۵ پرو خبر از حاشیه‌های بسیار نازک این گوشی می‌دهند

افشاگر معروف و خوش سابقه ShrimpApplePro، امروز تصاویری واضح از پنل شیشه‌ای جلوی سری آیفون ۱۵ منتشر کرده که نشان از تفاوت آنها نسبت به سری آیفون ۱۴ دارند.
۱۴۰۱/۱۲/۱۵

در حالی که هنوز حدود ۶ ماه تا معرفی آیفون ۱۵ باقی مانده، امروز تصویر پنل‌های شیشه‌ای جلوی این دستگاه‌ها در یک جفت متفاوت توسط دو افشاگر معروف به نام‌های ShrimpApplePro و Unknownz21 به اشتراک گذاشته شده که تصویر خوبی از قسمت جلوی این سری از آیفون‌ها به دست می‌دهد.

image

پنل جلوی شیشه‌ای آيفون ۱۴ پرو (سمت چپ)، پنل جلوی شیشه‌ای آیفون ۱۵ پرو (سمت راست)

همانطور که پیش‌تر هم شایعه شده بود، به نظر می‌رسد این تشاویر تایید می‌کنند که آیفون ۱۵ پرو و ۱۵ پرو مکس دارای حاشیه‌های نازکتری در اطراف صفحه نمایش نسبت به نسل قبلی خود خواهند بود، اما به نظر نمی‌رسد که حاشیه‌های صفحه نمایش مدل‌های استاندارد آیفون ۱۵ و ۱۵ پلاس تغییر محسوسی کرده باشند. همچنین انتظار می‌رود که حاشیه‌های هر چهار مدل آیفون ۱۵، شبیه به آيفون ۱۱ در اطراف لبه‌ها کمی خمیده باشند.

مورد دیگر اینکه تصاویر افشا شده امروز به نظر می‌رسد که تایید می‌کنند داینامیک آیلند به هر چهار مدل آیفون ۱۵ گسترش یابد، که در واقع سرانجام پایان استفاده از ناچ قدیمی و معروف اپل را رقم می‌زند. داینامیک آیلند در حال حاضر فقط به مدل‌های پرو آیفون ۱۴ محدود شده است.

لازم به ذکر است ShrimpApplePro گفته که آنها توانسته‌اند توسط یک منبع تایید کنند که پنل‌های شیشه‌ای جلویی موجود در تصاویر، کاملا درست و معتبر هستند و به سری آیفون ۱۵ تعلق دارند.

image

پنل‌های شیشه‌ای جلوی سری آیفون ۱۵

با توجه به حاشیه‌های نازکتر اطراف نمایشگر، حالا مدل‌های آیفون ۱۵ پرو می‌توانند ظاهری مشابه اپل واچ سری ۷ و سری ۸ داشته باشند. شایعات حاکی از آن است که مدل‌های پرو به جای فولاد ضد زنگ از بدنه تیتانیومی و دکمه‌های پاور و تنظیم صدای غیرمکانیکی و لمسی برخوردار خواهند بود که با فشار دادن حرکت فیزیکی ندارند.

انتظار می‌رود اپل طبق معمول سری جدید آیفون‌های خود را در ماه سپتامبر (شهریور ۱۴۰۲) معرفی کند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)