خانهاخبار
طراحی موتورولا موتو جی پاور ۲۰۲۳ افشا شد

طراحی موتورولا موتو جی پاور ۲۰۲۳ افشا شد

افشاگر معروف «OnLeaks» امروز رندرها و برخی اطلاعات گوشی موتورولا Moto G Power (2023) را منتشر کرده است.
۱۴۰۱/۱۲/۱۵

شرکت موتورولا موتو جی پاور ۲۰۲۲ را در نوامبر ۲۰۲۱ (آبان ۱۴۰۰) رونمایی کرد، بنابراین تا همین الان هم برای معرفی جانشین این گوشی خیلی دیر شده است، اما همچنان شاهد آن هستیم که خبری رسمی از طرف این شرکت در مورد گوشی مذکور منتشر نشده است. با این حال این بدان معنا نیست که موتورولا، Moto G Power 2023 را عرضه نخواهد کرد، زیرا افشاگر معروف «OnLeaks» امروز رندرهای آن را به اشتراک گذاشته و طراحی این گوشی هوشمند را فاش ساخته است.

بر طبق این رندرها، موتورولا موتو جی پاور ۲۰۲۳ حول یک صفحه نمایش به همراه یک سوراخ در مرکز ساخته شده است که به ادعای منبع این اطلاعات، دارای اندازه ۶٫۵ اینچی است و در قسمت پشت دارای یک ماژول دوربین مستطیل شکل است که سه دوربین و یک فلش ال ای دی را در خود جای داده است.

 

قاب پشتی این گوشی هم طبق سنت شرکت موتورولا، دارای لوگوی این شرکت است، اما اثری از اسکنر اثر انگشت در این لوگو دیده نمی‌شود. دلیل این امر هم آن است که به نظر می‌رسد حسگر اثر انگشت در دکمه پاور در سمت راست قاب گوشی تعبیه شده است که توسط کلیدهای تنظیم صدا به آن متصل شده است.

در پایین این دستگاه درگاه USB-C قرار دارد که در کنار جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا، میکروفن و اسپیکرها طراحی شده است. میکروفن ثانویه موتو جی پاور ۲۰۲۳ هم در بالای آن قرار گرفته است. سمت چپ گوشی آنچنان که باید در این رندرها به تصویر کشیده نشده، اما احتمالا موتورولا شیار سیم کارت را در این قسمت قرار داده باشد.

 

موتورولا موتو جی پاور ۲۰۲۳ طبق اطلاعات این افشاگر ۸٫۴ میلی‌متر ضخامت دارد که با احتساب برآمدگی ماژول دوربین به ۱۰ میلی‌متر می‌رسد و طبق ادعای منبع مذکور انتظار می رود که این گوشی به زودی در سطح جهانی عرضه شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)