خانهاخبار
کاربران از مشکل قطع شدن اس پن گلکسی اس ۲۳ الترا خبر داده‌اند

کاربران از مشکل قطع شدن اس پن گلکسی اس ۲۳ الترا خبر داده‌اند

گوشی پرمیوم سامسونگ ظاهرا با مشکل جدیدی مواجه شده است که مربوط به یکی از ویژگی‌های برجسته آن یعنی قلم اس پن می‌شود.
۱۴۰۱/۱۲/۱۳

همانطور که می‌دانیم، گلکسی اس ۲۳ الترا جدیدترین گوشی پرمیوم سامسونگ برای سال ۲۰۲۳ است که حدود یک ماه پیش معرفی شد. از آن زمان تا به امروز، برخی از کاربران خبر از مشکلات نرم‌افزاری این گوشی هوشمند مانند عدم اتصال گوشی به سیستم خودرویی اندروید Auto داده‌اند. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده،‌ گزارش‌هایی مبنی بر مشکل عدم اتصال قلم اس پن به گلکسی اس ۲۳ الترا به گوش می‌رسد که در بین کاربران فراگیر شده است. 

با ادغام سری گلکس نوت و گلکسی اس، قلم هوشمند اس پن وارد سری پرچمدار سامسونگ شد و قابلیت‌های بسیار بیشتری را برای کاربران نسخه‌های الترا سری گلکسی اس به ارمغان آورد. حالا اما کاربران مختلفی گزارش داده‌اند که قلم اس پن گلکسی اس ۲۳ الترا یکی از ویژگی‌های برجسته گوشی پرمیوم سامسونگ به حساب می‌آید به گوشی کاربر متصل نمی‌شود و مدام دچار قطعی می‌شود. 

image

طبق گزارش‌های غیر رسمی که در شبکه‌های اجتماعی مانند رددیت و توئیر به اشتراک گذاشته شده است، کاربران پس از خارج کردن قلم اس پن از محفظه مخصوص آن با پیغام متصل نبودن قلم هوشمند مواجه می‌شوند. در نتجیه، آن‌ها مجبور می‌شوند اس پن را به محفظه خود برگردانند و دوباره امتحان کنند. با این وجود، کاربران ادعا کرده‌اند اس پن به هیچ وجه به گلکسی اس ۲۳ الترا متصل نمی‌شود. گروه دیگری از کاربران نیز اذعان داشته‌اند قلم اس پن به طور مداوم قطع و وصل می‌شود و به نوعی استفاده کردن از آن را غیر ممکن می‌سازد. به علاوه، کاربر دیگری با ذکر مشکل مشابه ادعا کرد قلم اس پن تنها بعضی اوقات به گلکسی اس ۲۳ الترا وصل می‌شود.

برای حل این مشکل،‌ کاربران پیشنهاد داده‌اند که گزینه keep S Pen Connected (اتصال دائمی اس پن به دستگاه)‌ فعال شود. برای دسترسی به این آیتم، از مسیر Advance Features (قابلیت‌های پیشرفته) وارد بخش S Pen‌ شوید و سپس روی Additional S Pen Settings ضربه بزنید. البته فعال‌سازی این ویژگی باعث مصرف بیشتر انرژی می‌شود که البته اثر چندان بزرگی بر روی عمر باتری ندارد. دیگر راه‌حل پیشنهادی کاربران ری‌ست کردن قلم اس پن است که از مسیر Advance Features و سپس S Pen‌ قابل دسترسی است. ظاهرا این راه‌حل به مشکل را به طور موقتی برطرف می‌کند و ممکن است این باگ نرم‌افزاری پس از چند ساعت ظاهر شود. 

image

در نهایت باید اشاره کرد که هیچ دستگاهی در برابر مشکلات و باگ‌های نرم‌افزاری ایمن نیست و هیچ نگرانی درباره این مشکل وجود نخواهد داشت. انتظار می‌رود سامسونگ به زودی به شکایات کاربران واکنش نشان دهد و با عرضه یک بروزرسانی این باگ را برطرف کند. گلکسی اس ۲۳ الترا همچنان یکی از بهترین گوشی‌های پرمیوم بازار است که با استقبال بسیار خوب کاربران مواجه شده است. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

محمد

۱۴۰۲/۲/۸
منم همین مشکل و دارم قطع و وصل میشه و برای نوشتن نمیشه استفاده کرد ولی برای عکس گرفتن کار میکنه