خانهاخبار
زمان دقیق رونمایی گلکسی A54 و گلکسی A34 فاش شد

زمان دقیق رونمایی گلکسی A54 و گلکسی A34 فاش شد

میان‌رده‌های جدید سامسونگ احتمالا دو هفته دیگر معرفی خواهند شد.
۱۴۰۱/۱۲/۱۱

برای چند ماه گذشته، گزارش‌ها و شایعات زیادی پیرامون نسل جدید گوشی‌های میان‌رده سامسونگ موسوم گلکسی A54 و گلکسی A34 منتشر شده است که بخشی بزرگی از مشخصات فنی و همچنین طراحی این دو گوشی را فاش ساخته است. با وجود همه این شایعات، سامسونگ هنوز میان‌رده‌های مورد انتظار خود را معرفی نکرده است. حالا اما براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، به نظر می‌رسد گلکسی A54 و گلکسی A34 دو هفته دیگر رونمایی خواهند شد. 

طبق گزارش افشاگری برجسته به نام OnLeaks، یک منبع خبری آگاه و قابل اعتماد ادعا کرده است که گلکسی A54 و گلکسی A34 در تاریخ ۱۵ مارس سال جاری میلای مصادف با ۲۴ اسفند معرفی خواهد. البته در حال حاضر مشخص نیست سامسونگ برای معرفی این دو گوشی رویداد اختصاصی برگزار خواهد کرد و یا تنها به انتشار یک گزارش خبری رسمی در وبسایت خود اکتفا خواهد کرد. البته با توجه به محبوبیت سری گلکسی A در بین کاربران، انتظار می‌رود غول فناوری کره جنوبی با برگزاری رویداد از گلکسی A34 و گلکسی A54 رونمایی کند. 

رندر پنل جلویی گلکسی A54 / گلکسی A34

شایان ذکر است براساس شایعات قبلی، گلکسی A54‌ به نمایشگر امولد ۶٫۴ اینچی با نرخ نوسازی ۱۲۹ هرتزی مجهز خواهد بود. قلب تپنده این گوشی تراشه اگزینوس ۱۳۸۰ است که به تازگی معرفی شده است. کانفیگ‌های میان‌رده سامسونگ شامل حافظه رم تا ۸ گیگابایت و حافظه داخلی تا ۲۵۶ گیگابایت خواهد بود. پنل پشتی گلکسی A54 میزبان دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8، لنز فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2 و سنسور ۵ مگاپیکسلی ماکرو خواهد بود. وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی نیز برعهده دوربین ۳۲ مگاپیکسلی است. انرژی موردنیاز میان‌رده سامسونگ از طریق باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۲۵ واتی خواهد شد. از دیگر مشخصات فنی گلکسی A54 می‌توان به گواهی IP67‌ و جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون اشاره کرد. 

گلکسی A54 /  گلکسی A34

در نهایت باید اشاره کرد که گلکسی A34 نیز از نمایشگر ۶٫۶ اینچی امولد با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی بهره خواهد برد. سخت‌افزار این میان‌رده نیز تراشه دایمنسیتی ۱۰۸۰ خواهد بود که انرژی آن از طریق باتری ۵۰۰۰ میلی‌امپر ساعتی با شارژ ۲۵ واتی تامین می‌شود. به مانند گلکسی A54، کانفیگ‌های این گوشی نیز شامل حافظه رم تا ۸ گیگابایت و حافظه داخلی تا ۲۵۶ گیگابایت می‌شود. ساختار دوربین گلکسی A34‌ نیز شامل سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8، سنسور ماکرو ۵ مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق می‌شود. دوربین سلفی نیز از سنسور ۱۳ مگاپیکسلی برخوردار است. هر دو این گوشی‌ها همچنین با اندروید ۱۳ عرضه خواهند شد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)