خانهاخبار
معاون بازاریابی محصول اپل به طور تلویحی به مک پرو جدید اشاره کرد

معاون بازاریابی محصول اپل به طور تلویحی به مک پرو جدید اشاره کرد

باب بوچرز در مصاحبه‌ای که اخیرا با ایندیا تودی داشته، ضمن اینکه به مک پرو جدید اپل اشاره کرده، گفته که اپل در حال کار بر روی بالا بردن عمر باتری اپل واچ است.
۱۴۰۱/۱۲/۱۱

باب بورچرز معاون بازاریابی جهانی محصول اپل، در مصاحبه‌ای جدید با India Today، به مک پرو با تراشه اختصاصی سری M اپل و تمرکز این شرکت بر عمر باتری اپل واچ اشاره کرده است.

هنگامی که از او پرسیده شد که آیا اپل همچنان قصد دارد برنامه اعلام شده خود را برای انتقال همه مک‌ها به تراشه‌های سیلیکونی اپل دنبال کند، بورچرز به طور مجدد هدف واضح اپل برای انتقال کامل به تراشه‌های خودش را تایید کرد و به طور تلویحی اشاره کرد که مک پرو اپل با تراشه اختصاصی اپل در حال توسعه است.

ما اعتقاد راسخ داریم که تراشه‌های سیلیکونی اپل می تواند تجربیات را از مک بوک ایر تا مک استودیو تغییر دهد. ما از ابتدا به طور واضح این هدف را دنبال کردیم که کل خط تولید خود را به تراشه‌های اختصاصی سیلیکونی اپل انتقال دهیم و این دقیقا چیزی است که قصد انجام آن را داریم.

image

در میان بحث در مورد اینکه چگونه انگیزه اپل به صنعت محاسبات گسترده‌تر برای تمرکز مجدد بر روی کارایی و عملکرد، بیشتر شده است، به نظر می‌رسد که باب بورچرز هم اذعان کرده که اپل واچ دستگاهی است که قرار است از عمر باتری بهتر بهره ببرد. او اضافه کرده که موضوع عمر باتری اپل واچ یکی از موضوعات مورد توجه اپل است؛ بوچرز معتقد است یکی از چندین پاسخ برای حل این مشکل، شارژ سریع است. ظاهرا اپل به بررسی این موضوع ادامه می‌دهد که چگونه می‌تواند ویژگی‌هایی مانند ردیابی سلامت  و تناسب اندام در زمان واقعی و عمر باتری دستگاه را متعادل کند.

معاون بازاریابی جهانی محصول اپل، همچنین در مورد منطق اپل برای ارایه هر دو مک مینی و مک استودیو رده بالا صحبت کرده و توضیح داده که یکی از این محصولات فرم کوچکی را ارایه می‌دهد، در حالی که دیگری انعطاف پذیری اتصال‌های اضافی مختلف را برای کاربران به ارمغان می‌آورد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)