خانهاخبار
سونی اکسپریا 10 V در تصاویر رندر گرافیکی دیده شد

سونی اکسپریا 10 V در تصاویر رندر گرافیکی دیده شد

اکسپریا ۱۰ V جدیدترین میان‌رده سونی خواهد بود که گویا از نظر ظاهری خیلی هم جدید نیست!
۱۴۰۱/۱۲/۶

گوشی‌های میان‌رده سونی با نام اکسپریا ۱۰ شناخته می‌شوند و آخرین نسل آن اکسپریا ۱۰ IV بود که اردیبهشت ماه پارسال معرفی و در اواخر خرداد به بازارها عرضه شد. در همین راستا انتظار داریم نسل جدید این گوشی که اکسپریا ۱۰ V نام می‌گیرد، تا یکی دو ماه آینده معرفی شود. طراحی این گوشی نیز به نظر فرق‌های زیادی با نسل قبلی نداشته و در تصاویر رندری زیر که از این گوشی لو رفته، می‌توان اکسپریا ۱۰ V را با جزئیاتش تماشا کرد.

image

تقریبا می‌توان گفت تمام بخش‌های طراحی این نسل با نسل قبلی کاملا یکسان است. از محل قرارگیری بلندگوها گرفته تا چینش دوربین‌ها و حتی فلش کنار دوربین‌ها. شاید این موضوع برای بسیاری ناامیدکننده باشد چون طراحی گوشی‌های سونی تغییرات خیلی کمی را در سال‌های اخیر داشته‌اند. از طرف دیگر این عدم تغییر در طراحی‌ها باعث شده تا این طراحی‌های امضای گوشی‌های سونی باشد.

image

 

ابعاد اکسپریا ۱۰ V کمی با نسل قبلی تفاوت دارد. برای مقایسه، اکسپریا ۱۰ V ابعادی معادل ۱۵۳٫۳×۶۸٫۴×۸٫۵ میلی‌متر دارد در صورتی که نسل قبلی ۱۵۳×۶۷×۸٫۳ میلی‌متری بود. به طور کل این مدل جدیدتر از هر سمتی کمی چاق‌تر شده است. نا امیدکننده‌ترین بخش در طراحی این گوشی شاید حاشیه پایین نماشگر آن باشد که با گوشی‌های ۲۰۲۳ دیگر همخوانی ندارد. 

image

ویژگی جدید و مهم این مدل جدید شاید این باشد که این اولین گوشی از خانواده اکپسریا ۱۰ خواهد بود که با بلندگوهای استریو همراه می‌شود. اندازه نمایشگر این نسخه حدود ۶٫۱ اینچ خواهد بود که یک دهم اینچ از نسل قبلی هم بزرگ‌تر شده است. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)