خانهاخبار
موتورولا اج ۴۰ پرو در لیست کنسول گوگل پلی قرار گرفت

موتورولا اج ۴۰ پرو در لیست کنسول گوگل پلی قرار گرفت

موتورولا اج ۴۰ پرو که مدتی پیش در دیتابیس بنچمارک گیک‌بنچ قرار گرفته بود؛ اکنون در لیست کنسول گوگل پلی نیز دیده شده است.
۱۴۰۱/۱۲/۲

در هفته گذشته، شاهد افشای نتایج بنچمارک گیک‌بنچ مربوط به گوشی موتورولا اج ۴۰ پرو بودیم و اکنون نیز نام این محصول در لیست کنسول گوگل پلی به چشم می‌خورد. این گوشی که پرچمدار جدید موتورولا به حساب می‌آید؛ از چیپست کوالکام اسنپدراگون ۸ نسل دوم استفاده کرده و دارای رم ۱۲ گیگابایتی و نمایشگری با رزولوشن فول اچ دی است.

image

 

بنابراین، به نظر رسیده که موتورولا اج ۴۰ پرو در واقع همان نسخه جهانی گوشی موتورولا موتو X40 بوده که مدتی پیش، روانه بازار کشور چین شد. طراحی این دو محصول نیز کاملا مشابه یکدیگر بوده و حتی والپیپر‌های آنها یکسان است. موتورولا در این گوشی، از حاشیه‌های خمیده با شیشه 2.5D استفاده کرده و یک پانچ هول نیز در قسمت میانی بالای نمایشگر آن به چشم می‌خورد.

قرار گرفته این محصول در لیست کنسول گوگل پلی، ارائه سرویس‌های گوگل روی آن را تایید می‌کند. همچنین می‌دانیم که این گوشی در زمان عرضه، سیستم عامل اندروید ۱۳ را به همراه خواهد داشت. متاسفانه، اطلاعاتی درباره زمان معرفی و عرضه این گوشی توسط موتورولا وجود نداشته و فعلا باید برای نسخه جهانی پرچمدار جدید این شرکت صبر کنیم.

image

 

درباره مشخصات سخت افزاری پرچمدار جدید شرکت موتورولا و طراحی آن چه فکر می‌کنید؟ آیا همچنان از طرفداران این برند بوده یا عقیده دارید که دوران موتورولا به پایان رسیده است؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)