خانهاخبار
استودیوی سازنده Hogwarts Legacy قصد انتشار بسته‌های الحاقی برای این عنوان را ندارد!

استودیوی سازنده Hogwarts Legacy قصد انتشار بسته‌های الحاقی برای این عنوان را ندارد!

استودیوی اولنچ سافت‌ور که بازی جدید آنها یعنی Hogwarts Legacy با واکنش‌های مثبتی روبرو شده؛ به تازگی اعلام کرده‌اند که برنامه خاصی برای انتشار بسته‌های الحاقی برای این عنوان وجود ندارد.
۱۴۰۱/۱۱/۲۹

بازی نقش آفرینی جهان باز Hogwarts Legacy که در دنیای فرنچایز محبوب «هری پاتر» جریان دارد؛ در هفته گذشته به طور رسمی منتشر شده و توانست تا با واکنش‌های بسیار مثبتی از سوی کاربران و منتقدین روبرو شود. در امروز، استودیو سازنده این عنوان یا همان «اولنچ سافت‌ور»، اعلام کرده که در حال حاضر برنامه‌ای برای انتشار بسته‌های الحاقی برای این بازی را ندارند.

image

 

آقای «آلن تو» که کارگردانی این بازی را به عهده داشته؛ به تازگی به خبرنگاران IGN اعلام کرده که تولید Hogwarts Legacy، زمان بسیار زیادی را به خود اختصاص داده است و تیم آنها فعلا برنامه‌ای برای کار روی بسته‌های الحاقی این عنوان را ندارند.

این امر، بدین معنا نیست که پشتیبانی از Hogwarts Legacy پس از عرضه آن متوقف شده و «اولنچ سافت‌ور» به تازگی آپدیت جدیدی را نیز برای این بازی منتشر کرده که در کنار رفع برخی باگ‌ها، عملکرد بازی را نیز بهبود بخشیده است. از نظر محتوای اضافی، باید گفت که کاربران پلی استیشن به یک ماموریت اختصاصی در دهکده جادوگری «هاگزمید» نیز دسترسی دارند.

image

 

باید گفت که انتشار چنین بیانیه‌ای از سوی کارگردان این بازی، مقداری عجیب است. در این دوره و زمانه، اکثر بازی‌ها پس از عرضه پشتیبانی شده و حتی اگر چندان موفق ظاهر نشوند؛ حداقل یک یا دو بسته الحاقی را دریافت می‌کنند. بازی Hogwarts Legacy نیز به لطف طرفداران بی‌شمار فرنچایز «هری پاتر» که سال‌هاست به دنبال یک بازی جهان باز در دنیای این سری هستند؛ با موفقیت چشمگیری روبرو شده و توانست تا پیش از عرضه و تنها در پلتفرم استیم، بیش از نیم میلیون نسخه فروش داشته باشد.

این بازی توسط شرکت «وارنر برادرز» منتشر شده و با توجه به فروش بالای آن، احتمالا استودیوی «اولنچ سافت‌ور» در هر صورت مجبور به پشتیبانی بیشتر از آن و انتشار بسته‌های الحاقی خواهد شد.

image

 

درباره بازی Hogwarts Legacy چه فکر می‌کنید؟ آیا از طرفداران قدیمی «هری پاتر» بوده و این بازی را تجربه کرده‌اید؟ 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)