خانهاخبار
گلکسی اس ۲۳ اولترا در رتبه دهم در بنچمارک دوربین DxOMark قرار گرفت

گلکسی اس ۲۳ اولترا در رتبه دهم در بنچمارک دوربین DxOMark قرار گرفت

نمره دوربین گلکسی اس ۲۳ اولترا توسط بنچمارک DxOMark، بسیار پایین‌تر از حد انتظار است.
۱۴۰۱/۱۱/۲۹

خانواده گلکسی اس ۲۳ بالاخره امروز به صورت رسمی در تمامی کشورهای جهان عرضه شدند همانطور که انتظار می‌رفت، گلکسی اس ۲۳ اولترا به لطف دوربین جدید ۲۰۰ مگاپیکسلی خود، می‌تواند عکس‌های بهتری را ثبت کرده که یک ویژگی جذاب برای کاربران به شمار می‌رود. با اینکه سامسونگ همیشه توانسته دوربین‌های خوبی را در گوشی‌های خود قرار دهد، اما بنچمارک دوربین DxOMark که بسیار محبوب است، این گونه فکر نمی‌کند.

image

 

گلکسی اس ۲۳ اولترا با گوگل پیکسل ۷ و ویوو ایکس ۹۰ پرو پلاس در DxOMark در یک سطح قرار گرفت

DxOMark یک بنچمارک تست‌کننده دوربین مستقل بوده که به دلیل آزمایش‌های خاص و تجهیزات خود بسیار شناخته شده است، اما به دلیل امتیازدهی نه چندان جالب چندان محبوب نیست. امتیازاتی که این رسانه به گوشی‌های مختلف می‌دهد، به دلیل برانگیختن بسیاری از گفتگوهای داغ در انجمن‌های مختلف بدنام بوده و اکنون یک امتیاز بد دیگر برای گلکسی اس ۲۳ اولترا ثبت کرده که ممکن است بسیاری از کاربران با آن موافق نباشند.

نکته خوب این است که DxOMark همچنان از دوربین جدید گلکسی اس ۲۳ اولترا قدردانی کرده و نشان داده که چگونه دستگاه عملکرد دوربین ثابتی را در تمامی شرایط ارائه می‌دهد. رندر عالی عکس با سطح جزئیات بالا، فوکوس خودکار عالی در فیلم و صدا و قوی بودن عملکرد زوم تله فوتو در محدوده‌های طولانی، از نکات مثبت دوربین گلکسی اس ۲۳ اولترا است.

با این حال، این نشریه همچنین در مورد اینکه چگونه دوربین‌های گلکسی اس ۲۳ اولترا از کاهش جزئیات تصویر تصویر هنگام عکاسی در نور کم، همراه با تاخیر شاتر و همچنین عدم ثبات نوردهی و فوکوس در هنگام نور پس‌زمینه رنج می‌برند، صحبت کرده است.

image

جزئیات بررسی دوربین گلکسی اس ۲۳ اولترا در بنچمارک DxOMark

در تصویر بالا، خلاصه‌ای از دوربین گلکسی اس ۲۳ اولترا منتشر شده است. اگر نگاهی منطقی به آن بیندازیم، قطعا مزایا آن از معایب آن بیشتر است. اما امتیاز کلی دوربین چگونه است؟ این بنچمارک در بخش دوربین امتیاز ۱۴۰ از ۱۴۹ را به گلکسی اس ۲۳ اولترا داده که بسیار خوب به نظر می‌رسد، اما مشکل جایی است که این گوشی در رتبه‌بندی جهانی در رده دهم قرار می‌گیرد.

گلکسی اس ۲۳ اولترا در کنار گوگل پیکسل ۷ و ویو ایکس ۹۰ پرو پلاس در جایگاه دهم قرار گرفته است. این در حالی است که رتبه اول به هوآوی میت ۵۰ پرو اختصاص یافته و پس از آن، گوگل پیکسل ۷ پرو در رده دوم قرار دارد.

اینکه آیا به نمرات بنچمارک DxOMark اعتقاد دارید یا نه، کاملا به خودتان بستگی دارد. اما پیشنهاد می‌شود در صورت تمایل به خرید گلکسی اس ۲۳ اولترا، شخصا دوربین این گوشی را امتحان کرده و سپس تصمیم بگیرید که این دستگاه را می‌خواهید یا خیر.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

AJ

۱۴۰۱/۱۱/۳۰
خسته نباشه با این همه تعریف و دوربین 200 و پردازنده اختصاصی آخرشم نه از نظر گیمینگ توی جایگاهی اوله نه دوربین و نه حتی پوسته تم / فک میکردیم چون سامسونگ واسه طراحی وقت نزاشته و همون پنل پارسالی رو استفاده کرده لااقل قطعات داخلی و سخت افزاری و حتی نرم افزاری باید پیشرفت چشم گیری داشته باشه ولی جوری ظاهر شده ک با قیمت 75 میلیونیش واقعا ارزش خرید نداره بنظرم شیائومی 13 پرو خیلی قویتر ظاهر شده اونم با نصف این قیمت / دیگ سامسونگ داره عقب میفته حتی از شرکتهایی مثل اوپو و وان پلاس و شیائومی و هوآوی ک واقعا دارن قویتر و با نوآوریهای بیشتر و ارزانتر ظاهر میشن دیگ سامسونگ پای رقابت نداره مشکل سامسونگ این بود خودشو با اپل مقایسه کرد و فک میکرد مثل اپل یه کالای خاص و لاکچریه و میتونه گرون فروش داشته باشه غافل از اینکه اپل با تمام شرکتهای مبایلی فرق داره / سامسونگ نباید کارهای اپل رو تکرار میکرد مث اپل شارژر حذف میکرد مثل اپل دست به طراحی گوشی نزد مثل اپل پرچمداراشو گرون فروخت این کارها باعث میشه سامسونگ توی رقابت دنیای اندروید عقب بمونه و اگ نبود صنعتها و تولیدات دیگ سامسونگ و قرار بود فقط گوشی و لبتاب بزنه قطعا با تکرار کارهای اپل شکست میخورد قول میدم امسال رقم فروش گلکسی اس 23 یه رقم ناامید کننده باشه / بجاش شیائومی و شرکتها دیگ اندرویدی دارن جلو میزنن شما فکرشو بکنید الان پرچمدار شیائومی گوشیش مشخصات سخت افزاریش دقیقا با گلکسی اس 23 الترا یکیه بجز دوربین ک اونم قطعا کم نمیاره ازش و خب با مشخصات یکسان و قیمت 30 میلیون ارزونتر دیگ کی میره سراغ اس 23 الترا ک حتی قیافش کوچکترین تفاوتی با اس 22 الترا نداره و هرکی دستت ببینه فک میکنه اس 22 داری واقعا موندم شرکتهای به این بزرگی چه کسایی رو بعنوان ایده پرداز و طراح استخدام میکنن آیا واقعا اون افراد نظرات کاربران رو ک کمم نیستن نمیبینن ؟