خانهاخبار
آیفون‌ها به زودی با شارژرهای سامسونگ سازگار خواهند شد

آیفون‌ها به زودی با شارژرهای سامسونگ سازگار خواهند شد

با توجه به رندرهایی که اخیرا از آیفون ۱۵ منتشر شده، ممکن است سامسونگ به زودی درآمد زیادی از فروش شارژرهای خود کسب کند.
۱۴۰۱/۱۱/۲۹

اخیرا مجموعه‌ای از رندرهای آیفون ۱۵ به بیرون درز کرده که نشان می‌دهد اپل بالاخره آماده است تا از درگاه اختصاصی لایتنینگ خود صرف نظر کرده و از درگاه USB-C برای گوشی‌های هوشمند آینده خود استفاده کند. منبع ادعا می‌کند تا کنون حتی یک عکس واقعی از آیفون ۱۵ منتشر نشده، اما کاربران باید منتظر آیفونی با درگاه USB-C باشند، زیرا این گزینه بسیار محتمل است.

image

 

این تغییر اساسی در آیفون‌ها به آن معنا است که کاربران آیفون به زودی می‌توانند از شارژرهای سامسونگ برای شارژ کردن آیفون ۱۵ خود استفاده کنند. کاری که ممکن است با دانستن سبک کسب‌وکاری اپل، به آن روی آورند.

سامسونگ می‌تواند پول بسیار خوبی از کاربران آیفون به دست آورد

مشخص نیست که آیا اپل دست به تولید آداپتورهای جدید برای سری آیفون ۱۵ خود بزند یا خیر. اما اگر اپل این کار را نکند، شارژرهای سامسونگ با توجه به استانداردهای USB-C، کاملا برای سری آیفون ۱۵ مناسب هستند. همچنین اگر اپل دست به تولید آداپتورهای جدید بزند، گران‌تر بودن آن‌ها در مقایسه با محصولات سامسونگ تعجب‌آور نخواهد بود.

اکنون سامسونگ شارژرهای USB-C ۲۵ واتی خود را به قیمت ۳۴.۹۹ دلار و شارژر ۴۵ واتی را به قیمت ۴۹.۹۹ دلار به فروش می‌رساند. اگر اپل تصمیم به تولید شارژرهای USB-C برای سری آیفون ۱۵ داشته باشد، ممکن است برای باقی ماندن در رقابت این محصولات را با قیمت مساوی یا کمتری به فروش برساند. در غیر این صورت، بعید نیست که کاربران آیفون در نهایت شارژرهای سامسونگ را به صورت دسته‌جمعی خریداری کرده و احتمالا این حرکت، باعث درآمدی عظیم برای شرکت کره‌ای شود.

همچنین سامسونگ ممک است به زودی به یکی از فناوری‌های اپل نیاز پیدا کند. استاندارد Qi2 که از آن در جریان رویداد CES 2023 رونمایی شد، بر اساس همان اصول فناوری شارژ مگ سیف ساخته شده است. حتی قبل از رونمایی Qi2، مردم متوجه شدند که باتری گلکسی زد فولد ۲ را می‌توان به راحتی به لطف آهنربای درون گوشی تاشو سامسونگ، با شارژر مگ سیف اپل شارژ کرد.

image

تصویری از درگاه احتمالی USB-C آیفون ۱۵

 
 

 

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)