خانهاخبار
ویوو Y56 5G معرفی شد

ویوو Y56 5G معرفی شد

شرکت ویوو از جدیدترین دستگاه خود با تراشه دایمنسیتی ۷۰۰ و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی رونمایی کرد
۱۴۰۱/۱۱/۲۹

تنها مدت کمی پس از معرفی ویوو Y100 در هند، شرکت ویوو از عضوی جدید در خانواده Y خود رونمایی کرده است. بار پردازشی ویوو Y56 5G بر دوش تراشه دایمنسیتی ۷۰۰، نمایشگر ۶.۵۸ اینچی با پنل LCD و کیفیت تصویر فول اچ دی پلاس بوده و انرژی آن، توسط یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود.

ویوو Y56 5G در رنگ‌های مشکی و نارنجی

پنل پشتی این گوشی، میزبان یک ماژول دوربین دوگانه بوده که از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و حسگر تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی تشکیل شده است. همچنین ویوو Y56 5G دارای یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی بوده که درون یک ناچ قطره‌ای در نمایشگر تعبیه شده است. بار پردازشی جدیدترین دستگاه ویوو، بر دوش تراشه دایمنسیتی ۷۰۰ بوده و رم ۸ گیگابایتی ویوو Y56 5G، این گوشی را در پردازش بهتر یاری خواهد کرد. همچنین این دستگاه در بخش فضای ذخیره‌سازی، دارای ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بوده که از طریق درگاه microSD قابل ارتقا است.

در بخش نرم‌افزار، ویوو Y56 5G از اندروید ۱۳ پشتیبانی خواهد کرد. انرژی این گوشی نیز توسط یک باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت پشتیبانی کرده که از فناوری شارژ سریع ۸ واتی پشتیبانی می‌کند.

image

مشخصات کلیدی ویوو Y56 5G

ویوو Y56 5G در رنگ‌های مشکی و نارنجی عرضه خواهد شد. این شرکت، جدیدترین گوشی خود را با قیمت ۱۹۹۹۹ روپیه (معادل ۲۴۰ دلار) به فروش خواهد رساند.

 
 

 

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)