خانهاخبار
تاریخ عرضه و مشخصات کلیدی سری ویوو V27 لو رفت

تاریخ عرضه و مشخصات کلیدی سری ویوو V27 لو رفت

ویوو تاریخ عرضه و برخی مشخصات معم سری ویوو V27 را اعلام کرد.
۱۴۰۱/۱۱/۲۸

تاریخ عرضه جهانی سری ویوو V27 اکنون مشخص شده است. این برند یک شمارش معکوس در وبسایت جهانی خود قرار داده که یک موقعیت ویژه را پیشنهاد داده و تاریخ رویداد برای ۱۱ روز بعد قرار داده شده است. این به آن معنا است که گوشی‌های هوشمند جدید این شرکت در تاریخ ۱ مارس یا ۲۸ فوریه (مصادف با ۹ یا ۱۰ اسفند) به صورت جهانی عرضه خواهد شد. همچنین عرضه سری ویوو V27 در هند نیز تأیید شده است، اما تاریخ برگزاری آن همچنان مشخص نیست.

image

 

انتظار می‌رود سری ویوو V27 شامل سه دستگاه ویوو V27، ویوو V27 پرو و ویوو V27e باشد. همچنین ما می‌توانیم انتظار دو دستگاه از این سری را در رویداد آینده داشته باشیم. همچنین جزئیات درون وبسایت رسمی ویوو، مشخصاتی از این گوشی را فاش کرده است. سری ویوو V27 دارای نمایشگر ۱۲۰ هرتز با یک حفره در وسط برای تعبیه شده دوربین سلفی در آن است. نمایشگر این گوشی دارای انحنا ۶۰ درجه‌ای بوده که باعث می‌شود دستگاه، به یک حالت ارگونومیک دست پیدا کند.

سری ویوو V27 در پنل پشتی خود دارای یک ماژول دوربین سه‌گانه مستطیلی بزرگ بوده که از ۳ دوربین، یک فلش LED و یک چراغ حلقه LED تشکیل شده است. همچنین دوربین اصلی این گوشی، سنسور سونی IMX766V بوده که با اندازه 1/1.56 اینچی، از OIS پشتیبانی می‌کند. همچنین این سری دستگاه‌ها، تغییر رنگ پنل پشتی را مانند سری قبلی خود یعنی سری ویوو V25 حفظ خواهد کرد.

در بازارهای جهانی، سری ویوو V27 در رنگ‌های سبز زمردی، آبی جادویی، مشکی و طلایی عرضه خواهد شد. با نزدیک‌تر شدن به رویداد معرفی این دستگاه‌ها، جزئیات بیشتری در روزهای آینده از آن‌ها لو خواهد رفت.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)