خانهاخبار
اپل از اولین نسخه بتا iOS 16.4 و iPadOS 16.4 رونمایی کرد

اپل از اولین نسخه بتا iOS 16.4 و iPadOS 16.4 رونمایی کرد

نسخه پیش‌نمایش جدید سیستم عامل آیفون و آیپد در اختیار توسعه‌دهندگان قرار گرفت.
۱۴۰۱/۱۱/۲۸

اپل انتشار اولین نسخه بتا iOS 16.4 و iPadOS 16.4 خود را برای توسعه‌دهندگان آغاز کرده است. این نسخه جدید شامل چند تغییر اعم از نوتیفیکیشن‌های در برنامه‌های وب، یک بروزرسانی در برنامه اپل پادکست، معماری جدید برنامه Apple Home Kit و موارد دیگر است.

image

 

برنامه‌های وب اکنون از نوعی نوتیفیکیشن‌ها پشتیبانی کرده که به محض اینکه صفحه‌ای از طریق وب به هوم اسکرین اضافه شود، قابل تنظیم هستند.  تا کنون فقط می‌توانستید برنامه‌های وب را از طریق مرورگر سافاری به هوم اسکرین خود اضافه کنید، اما با عرضه آی او اس ۱۶.۴ و آیپد او اس ۱۶.۴، می‌توانید برنامه‌های وب را از طریق مرورگرهای شخص ثالث نیز با پشتیبانی از نوتیفیکیشن‌ها به هوم اسکرین خود اضافه کنید.

image

نمونه‌ای از نوتیفیکیشن صفحات وب

در برنامه اپل پادکست نیز، یک برگه برای کانال‌های جدید در کتابخانه تمامی کاربران اضافه خواهد شد. برنامه Car Play بخش مرور جدیدی را ارائه داده که به شما کمک می‌کند پادکست‌ها را از همان‌جایی که متوقف شدند، ادامه دهید. همچنین به اپل پادکست یک صف Up Next اضافه شده که پادکست‌های ناتمام را نشان می‌دهد.

image

تصویری از اپل پادکست

اپل همچنین در مجموع ۳۱ ایموجی جدید را در آی او اس ۱۶.۴ و آیپد او اس ۱۶.۴ اضافه خواهد کرد. یکی دیگر از موارد اضاقه شده، گزینه روشن کردن بتای توسعه‌دهنده مستقیما از منوی بروزرسانی نرم‌افزار بدون نصب نمایه توسعه‌دهنده از مرکز توسعه‌دهنده است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)