خانهاخبار
گلکسی اس ۲۳ اولترا در ۳۰ دقیقه اول سریع‌تر از نسل قبل شارژ می‌شود!

گلکسی اس ۲۳ اولترا در ۳۰ دقیقه اول سریع‌تر از نسل قبل شارژ می‌شود!

پس از آزمایش‌های انجام شده، به نظر می‌رسد سرعت شارژ گلکسی اس ۲۳ اولترا در مقایسه با نسل قبل خود، با پیشرفت همراه شده است.
۱۴۰۱/۱۱/۲۴

سری گلکسی اس ۲۳ پیشرفت‌های ظریفی را به همراه دارد، اما سرعت شارژ این دستگاه بهبود آنچنانی نداشته است. گلکسی اس ۲۳ همانند نسل قبل خود به فناوری شارژ سریع ۳۵ واتی مجهز شد. در حالی که گلکسی اس ۲۳ پلاس و گلکسی ۲۳ اولترا از شارژ سریع ۴۵ واتی (مشابه نسل قبل) برخوردار شدند. سال گذشته پس از آزمایش‌ها، مشخص شد شارژ ۲۵ واتی و ۴۵ واتی، تغییری در سرعت شارژ گلکسی اس ۲۲ اولترا ندارد. با این حال، گلکسی اس ۲۳ اولترا تنها کمی سریع‌تر از گلکسی اس ۲۲ اولترا شارژ می‌شود.

image

 

اخیرا رسانه GSMArena سرعت شارژ سه دستگاه گلکسی اس ۲۳، گلکسی اس ۲۳ پلاس و گلکسی اس ۲۳ اولترا را آزمایش کرده است. آن‌ها دریافتند که گلکسی اس ۲۳ اولترا تنها در ۳۰ دقیقه اول با شارژ سریع ۴۵ واتی، ۶۸ درصد شارژ می‌شود. لازم به ذکر است که گلکسی اس ۲۳ اولترا در مدت زمان مشابه و حتی با شارژر ۲۵ واتی، به شارژ ۶۱ درصدی می‌رسید. ارقام ذکر شده نشان می‌دهند سامسونگ تنها یک پیشرفت کوچک داشته است، اما به هر حال روند مثبت این شرکت خوشحال‌کننده است. همچنین گفتنی است که این آزمایش نشان می‌دهد سرعت شارژ گلگسی اس ۲۲ اولترا تنها کمی کندتر از شیائومی ۱۲ اس اولترا است. دستگاهی که با شارژر ۶۷ واتی و مدت زمان نیم ساعته، ۷۲ درصد شارژ می‌شود.

سرعت شارژ سریع‌تر گلکسی اس ۲۳ اولترا می‌تواند به دلیل بهبود خنک‌کننده‌های آن باشد

image

میزان شارژ گوشی‌های پرچمدار شرکت‌های مختلف پس از گذشت ۳۰ دقیقه

image

زمان مورد نیاز برای پر شدن شارژ گوشی‌های پرچمدار شرکت‌های مختلف

گلکسی اس ۲۳ اولترا که از فناوری شارژ سریع ۴۵ واتی با فناوری‌های PD 3.0 و PPS پشتیبانی می‌کند، برای پر شدن باتری خود به ۵۹ دقیقه زمان احتیاج داشته که تنها ۹ دقیقه بیشتر از شیائومی ۱۲ اس اولترا با شارژر ۶۷ واتی است. همچنین همانطور که در تصاویر بالا مشخص شد، پرچمدارهای کنونی اپل و گوگل نیز برای شارژ کامل باتری خود به زمان بیشتری احتیاج دارند.

این بهبود جزئی در سرعت شارژ در ۳۰ دقیقه اول، می‌تواند به دلیل بهبود خنک‌کننده‌های گلکسی اس ۲۳ اولترا باشد. زیرا دمای دستگاه، یک از عواملی بوده که سرعت شارژ به آن وابسته است. از آنجایی که گلکسی اس ۲۳ اولترا از شیوه‌های خنک‌کننده جدیدی برخوردار شده، می‌تواند گرما را کمتر در خود نگه داشته و در نتیجه سریع‌تر شارژ شود. اما با این حال با وجود خنک‌کننده مشابه در گلکسی اس ۲۳ و گلکسی اس ۲۳ پلاس، متاسفانه هیچ بهبودی در سرعت شارژ آن‌ها دیده نمی‌شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)