خانهاخبار
گلکسی A54 در لیست گواهی TENAA قرار گرفت

گلکسی A54 در لیست گواهی TENAA قرار گرفت

میان‌رده جدید سامسونگ با قرارگیری در گواهی TENAA احتمالا به زودی رونمایی خواهد شد.
۱۴۰۱/۱۱/۲۴

پس از معرفی و عرضه سری پرچمدار گلکسی اس ۲۳، حالا نوبت به میان‌رده‌های سامسونگ رسیده است تا روانه بازار شوند و در اختیار کاربران قرار گیرند. از مهمترین این گوشی‌های میان‌رده می‌توان به دو محصول موردانتظار گلکسی A54 و گلکسی A34 اشاره کرد که قبلا نیز گزارش‌ها و شایعات مختلفی پیرامون آن منتشر شده بود. این دو گوشی همچنین در چند وقت گذشته در گواهی‌های متعددی ثبت شده‌اند و شایعه شده است که محصولات میان‌رده سامسونگ ماه بعد میلادی معرفی خواهند شد. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، میان‌رده پرمیوم سامسونگ برای سال ۲۰۲۳ یعنی گلکسی A54 در لیست گواهی چینی TENAA قرار گرفته است و بخشی از مشخصات فنی آن فاش شد.

image

طبق این گزارش، گلکسی A54‌ با شناسه مدل SM-A5400 در گواهی TENAA لیست شده است. این گواهی چینی به روشنی تایید می‌کند که گلکسی A54 به باتری ۵۰۰۰ میلی‌امپر ساعتی مجهز خواهد بود. در این راستا، انتظار می‌رود به مانند دیگر گوشی‌های سامسونگی گلکسی A54 نیز از شارژ ۲۵ واتی پشتیبانی کند. به علاوه، در لیست TENAA ذکر شده است که پنل پشتی میان‌رده سامسونگ میزبان سه دوربین خواهد بود. ناگفته نماند که مطابق انتظار، پشتیبانی گلکسی A54 از شبکه 5G نیز در لیست TENAA تایید شده است. با توجه به ثبت شدن گلکسی A54 در این گواهی چینی، به نظر می‌رسد زمان قطعی رونمایی از این گوشی ماه بعد میلادی خواهد بود. 

 رندرهای گلکسی A54

گزارش‌های قبلی اذعان داشته‌اند که گلکسی A54 به تراشه معرفی‌نشده اگزینوس ۱۳۸۰ مجهز خواهد بود که احتمالا با حافظه رم ۸ گیگابایتی و دو مدل حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی به پردازش اطلاعات خواهد پرداخت. برای نمایش محتوا، گلکسی A54‌ به احتمال زیاد از نمایشگر ۶٫۶ اینچی امولد با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی برخوردار خواهد بود. 

در نهایت باید اشاره کرد که ساختار دوربین گلکسی A54 احتمالا شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و سنسور تله‌فوتو ۸ مگاپیکسلی خواهد بود. از نقطه نظر طراحی، گلکسی A54 از زبان طراحی دو گوشی پرچمدار گلکسی اس ۲۳ و اس ۲۳ پلاس پیروی خواهد کرد و لنزهای دوربین آن به صورت عمودی در زیر هم قرار گرفته‌اند. شایعه شده است که کاربران قادر خواهند بود تا از گلکسی A54 را از بین چهار رنگ سفید، مشکی گرافیتی، لیمویی و بنفش انتخاب کنند. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۴۰۱/۱۱/۲۴
همه‌چیزش خوبه فقط حیف که اگزینوسه؛
مثل دامادی که خوش‌تیپه،
دستمال‌جیب داره، پولداره،
شکم‌صاف، ساعت‌مارک،،
ولی فقط دهن‌ش بو میده