خانهاخبار
اولین نسخه از اطلاعات ایسوس ROG Phone 7 لو رفت

اولین نسخه از اطلاعات ایسوس ROG Phone 7 لو رفت

در فاصله چند ماه مانده به معرفی خانواده بعدی گوشی‌های گیمینگ ایسوس، اولین سری از اطلاعات این دستگاه‌ها افشا شد.
۱۴۰۱/۱۱/۲۰

در حالی که سامسونگ و اپل سال‌ها بوده که در قله دنیای گوشی‌های هوشمند با یکدیگر رقابت می‌کنند، در بحث گیمینگ، ایسوس با سری ROG Phone خود توانسته بر بازار جهانی مسلط شود. آخرین محصول این برند، ROG Phone 6 بوده که با دو تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک و دایمنسیتی ۹۰۰۰ پلاس عرضه شده است.

image

 

از آن موقع، هر دو شرکت بزرگ در زمینه چیپست‌های موبایلی، کوالکام و مدیاتک، پردازنده‌های پرچمدار جدید و بهبودیافته‌ای را منتشر کرده‌اند. بنابراین انتظار می‌رود ایسوس گوشی جدیدی معرفی کرده که از این تراشه‌ها بهره می‌برد. به نقل از وب‌سایت The Tech Outlook، مشاوری به نام پاراس گاگلانی این اطلاعات را ارائه کرده است. گزارش جدید اشاره می‌کند که ایسوس از قبل کار روی سری گوشی جدید خود که دارای ۳ عضو است را آغاز کرده بود.

سری ایسوس ROG Phone 7 شامل سه گوشی ایسوس ROG Phone 7، ایسوس ROG Phone 7D و ایسوس ROG Phone 7 Ultimate بوده که به ترتیب با شماره ساخت‌های AI2205_A، AI2205_E و AI2205_B ساخته خواهند شد. در مورد زمان عرضه این گوشی‌ها نیز، گزارش اشاره کرده که سری جدید گوشی‌های گیمینگ ایسوس، در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۳ یعنی بین ماه‌های ژوئن تا سپتامبر (مصادف با تیر تا شهریور ۱۴۰۱) عرضه خواهد شد.

مشخصات سری ایسوس ROG Phone 7

image

ایسوس ROG Phone 7

بر اساس این گزارش، قدرت پردازشی سری ROG Phone 7 احتمالا توسط چیپست کوالکام اسنپدراگون ۸ نسل ۲ تأمین خواهد شد. در بخش نرم‌افزار نیز، این خانواده از اندروید ۱۳ پشتیبانی خواهد کرد. همچنین می‌توان انتظار داشت که ایسوس ROG Phone 7D از تراشه دایمنسیتی ۹۲۰۰ برخوردار شود.

بدیهی است که نمایشگر این دستگاه یک پنل AMOLED خواهد بود، با این حال همچنان این سوال وجود داشته که این بار نرخ نوسازی این دستگاه‌ها چقدر خواهد بود. بر اساس آخرین اطلاعات ارائه شده، ROG Phone 7 Ultimate دارای حداکثر حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی و حداکثر حافظه رم ۱۶ گیگابایتی خواهد بود. همچنین ROG Phone 7 نیز دارای ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود.

از آنجایی که انتظار می‌رود این سری در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۳ عرضه شود، جزئیات بیشتری در مورد آن وجود ندارد. می‌توانیم انتظار داشته باشیم که با نزدیک‌تر شدن به زمان معرفی این سری، اطلاعات بیشتری از آن ظاهر شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

حسینم

۱۴۰۱/۱۱/۲۸
چشم بسته غیب گفتی؟