خانهاخبار
اپل قصد دارد با تراشه M2 مرزهای صنعت فناوری را درهم بشکند

اپل قصد دارد با تراشه M2 مرزهای صنعت فناوری را درهم بشکند

در مصاحبه اخیری مدیران اپل، آن‌ها هدف خود از عرضه تراشه M2 را توضیح دادند.
۱۴۰۱/۱۱/۱۸

مدیران اپل اخیرا در مورد سری پردازنده‌های M2 صحبت کرده‌اند که بار پردازشی برخی از جدیدترین محصولاتشان را تأمین می‌کند. ظاهرا این ترشاه جدید دارای فناوری پیشرفته‌ای بوده که پیشرفت‌های مختلفی را ارائه می‌دهد. همچنین آن‌ها جزئیات جدیدی را در مورد این تراشه‌ها بیان کرده‌اند.

image

 

تیم میلت، معاون معماری پلتفرم تراشه و بازاریابی محصول شرکت اپل در مصاحبه‌ای با رسانه Tech Crunch در مورد جدیدترین چیپست شرکت کوپرتینویی صحبت کرده است. مدیران اپل در این مصاحبه در مورد بخش سیلیکون این شرکت و آینده آن اطلاعات زیادی را ارائه دادند. همچنین مقامات این شرکت در مورد اینکه چگونگی تاثیر پیشرفت‌های فناوری بر مصرف‌کنندگان و برنامه‌ریزی برای پیشبرد تراشه‌ها صحبت کردند.

میلت همچنین فاش کرد که آیپد پرو نقش مهمی در انتخاب این برند برای تغییر خط تولید مک خود از تراشه‌های سری M1 به سری M2 ایفا کرده است. او همچنین اضافه کرد که اپل قصد دارد با سری تراشه M2، مرزها را درهم بشکند. این شرکت قبلا با اینتل همکاری کرده تا تراشه خط تولید لپ‌تاپ‌ها و رایانه‌های شخصی اپل را تأمین کند؛ اما سرانجام تصمیم گرفت که از تأمین‌کننده تراشه خود دور شده و سیلیکون اختصاصی خود را پذیرفت.

میلت اظهار داشت:

خانواده تراشه M2 واقعا اکنون در جایگاه رهبری که محدودیت‌های فناوری را کنار می‌گذارد قرار دارد. ما چیزی را در این تراشه از قلم ننداخته‌ایم. هدف ما یک پیشرفت ۲۰ درصدی نبوده و به فراتر از آن فکر می‌کنیم. ما قصد داریم به جای پخش این پیشرفت‌ها در ۳ سال، همه را در ۱ سال اعمال کرده و به سود افزایشی دست یابیم. شرکت ما قصد دارد مرزهای فناوری را جابجا کند و این چیزی نیست که تا کنون در بقیه صنعت‌ها یا در طول تاریخ رخ داده باشد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)