خانهاخبار
اپل مشغول کار روی فناوری شارژ بی‌سیم معکوس برای آیفون است

اپل مشغول کار روی فناوری شارژ بی‌سیم معکوس برای آیفون است

به نقل از گزارشی جدید، اپل قصد دارد یک فناوری جدید را به آیفون‌ها نسل بعد اضافه کند.
۱۴۰۱/۱۱/۱۸

در حالی که شارژ بی‌سیم معکوس قبلا در سایر گوشی‌های هوشمند اندرویدی از برندهای مختلف دیده شده است، به نظر می‌رسد اپل همچنان در حال توسعه این فناوری بوده و آخرین گزارش منتشر شده نیز، به ورود این تکنولوژی به نسل بعدی آیفون‌ها اشاره دارد.

image

 

به گفته برخی منبع نزدیک به این موضوع، غول کوپرتینویی صنعت فناوری همچنان در حال کار بر روی تکمیل فناوری شارژ بی‌سیم کامل معکوس برای آیفون‌ها خود است. برای کسانی که نمی‌دانند این فناوری چیست، باید گفت که این فناوری دستگاه شما را به یک پد شارژ بی‌سیم تبدیل کرده و به شما امکان می‌دهد تا محصولات دیگری را که از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کنند، شارژ کنید. این به آن معنا است که گوشی شما می‌تواند دستگاه دیگری را شارژ کند که از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کنند.

این منابع افزودند که این برند در ابتدا امیدوار بود که فناوری شارژ بی‌سیم معکوس را در آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس به کار گیرد. با این حال، اپل نتوانسته بود این اتفاق را رقم بزند. بنابراین اکنون به نظر می‌رسد که مهندسان اپل مجددا در تلاش بوده تا فناوری شارژ بی‌سیم را به همراه ایجاد بهینه‌سازی نرم‌افزاری برای آن تکمیل کنند. شارژ بی‌سیم معکوس را می‌توان شارژ بی‌سیم دوطرفه نیز نامید.

قابل ذکر است که از زمان سری آیفون ۱۲، اپل حداقل برخی از عناصر را در خود جای داده که امکان شارژ بی‌سیم معکوس را فراهم می‌کند. با این حال، این ویژگی به دلایل مختلف در دستگاه‌های اخیر فعال نبوده است. اما هنگامی که این شرکت به طور کامل شارژ بی‌سیم معکوس پشتیبانی کند، می‌توان انتظار داشت که آیفون‌ها قادر به شارژ هر لوازم جانبی که دارای Qi است خواهند بود. یکی از بهترین کاربردهای این قابلیت احتمالی، شارژ کردن ایرپادها است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)