خانهاخبار
نسل دوم هوم پاد مینی سال ۲۰۲۴ از راه می‌رسد

نسل دوم هوم پاد مینی سال ۲۰۲۴ از راه می‌رسد

مینگ چی کو تحلیلگر اپل، در جدیدترین توییت خود صحبت از هوم پاد مینی نسل دوم و چگونگی تامین قطعات و زمان عرضه آن کرده است.
۱۴۰۱/۱۱/۱۷

مینگ چی کو افشاگر خوش سابقه اپل، در جدیدترین بررسی‌هایش از زنجیره تامین اپل اظهار کرده که این شرکت در نیمه دوم سال ۲۰۲۴ عرضه انبوه هوم پاد مینی نسل دوم را آغاز خواهد کرد. کو در جدیدترین توییت خود در این مورد گفته که تامین کننده اپل به نام Goertek، وظیفه تامین قطعات هوم پاد مینی نسل دوم را بر عهده خواهد داشت که در نیمه دوم سال ۲۰۲۴ آغاز خواهد شد.

image

 

از طرف دیگر مارک گورمن خبرنگار بلومبرگ نظری متفاوت دارد، او گفته که اپل در حال حاضر فعالانه روی نسخه جدیدی از هوم پاد مینی کار نمی‌کند، بنابراین پیش بینی کو تا حدودی غافلگیر کننده است. به اعتقاد گورمن هیچ ویژگی جدید آشکاری که برای هوم پاد مینی مورد نیاز باشد وجود ندارد و می‌توان مواردی مانند بهبود در سیری و یکپارچه‌سازی اپلیکیشن‌ها را تنها مواردی دانست که ممکن است به آن اضافه شود.

گورمن به نوبه خود معتقد است که اپل در حال کار بر روی اسپیکرهای جدید با صفحه نمایش و دوربین است و گفته می‌شود که اپل در حال توسعه مدل‌های هوم پاد با نمایشگر و دوربین برای رقابت با دستگاه‌هایی مانند نست هاب مکس (Nest Hub Max) گوگل، آمازون اکو شو (Echo Show) و پورتال فیس بوک است. بنابراین یا کو در مورد چنین محصولی صحبت کرده یا اینکه احتمال وقوع پیشبینی‌اش کم است.

صرف نظر از این موضوع، کو به وضوح معتقد است که شواهد کافی وجود دارد که نشان می‌دهد اپل قصد دارد نسخه جدیدی از اسپیکرهای هوشمند کوچکتر خود را عرضه کند و با واگذاری مسئولیت‌های تبدیل ایده به محصول و همچنین مونتاژ آن به شرکت Goertek، این تامین کننده را قادر کند تا تاثیر منفی از دست دادن سفارشات را به دلیل مشکلات تولید مربوط به تولید ایرپادز پرو نسل دوم جبران کند.

در همین سری توییت‌ها، کو همچنین پیش‌بینی‌های زمان‌بندی عرضه خود را برای نسل دوم هدفون‌های رو گوشی ایرپادز مکس و نسخه جدیدی از یک ایرپادز که مقرون به صرفه خواهد بود هم ارایه کرده است که البته ما پیش‌تر در مطلبی جداگانه به آن پرداختیم.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)