خانهاخبار
تصویری جدید از وان پلاس پد افشا شد

تصویری جدید از وان پلاس پد افشا شد

ایوان بلاس با نام مستعار evleaks@ امروز تصویری را از وان پلاس پد منتشر کرده که به نظر می رسد یک تصویر رسمی از طرف خود این شرکت است که جزییات زیادی را نشان می‌دهد.
۱۴۰۱/۱۱/۱۵

انتظار می‌رود وان پلاس پد (OnePlus Pad) در تاریخ ۷ فوریه (۱۸ بهمن)، یعنی در همان رویدادی که وان پلاس ۱۱ برای اولین بار عرضه جهانی می شود، به طور رسمی معرفی شود. این تبلت تاکنون در برخی از رندرهای اولیه بدون جزییات زیاد دیده شده بود اما امروز به لطف افشاگر معروف ایوان بلاس با نام کاربری evleaks@ یک تصویر جدید به بیرون درز کرده که به نظر می‌رسد یک رندر بازاریابی رسمی از طرف خود شرکت وان پلاس است و جزییات بیشتری را می‌توان از آن دریافت.

image

 

در این تصویر در قسمت پشت دستگاه اولین چیزی که جلب توجه می‌کند یک ماژول دایره‌ای شکل است که به احتمال قوی اجزای دوربین پشت در آن جای داده شده و بدون شک دارای برآمدگی است که در تصویر قابل دیدن نیست. واضح است که وان پلاس در طراحی این محصول به دنبال یک طرح منحصر به فرد بوده که البته می‌توان گفت که تا حد زیادی هم به این مهم دست یافته است.

دستگاهی که در اینجا به تصویر کشیده شده به رنگ سبز است و جدای از دوربین که طراحی خاصی دارد، از هر حیث دیگر شبیه به بقیه تبلت‌ها است. حاشیه‌های صفحه نمایش به اندازه کافی باریک به نظر می‌رسند، قاب آن به شکل تخت طراحی شده و ممکن است که پشت آن از جنس شیشه باشد که نوید شارژ بی‌سیم را می‌دهد اما این موضوع را فعلا فقط یک احتمال در نظر بگیرید.

به طرز عجیبی با توجه به اینکه تا حد زیادی به زمان رونمایی این محصول نزدیک شده‌ایم، هنوز مشخصات کاملی برای وان پلاس پد فاش نشده است، بنابراین هرکس ممکن است برداشت متفاوتی از این موضوع داشته باشد و به طور قطع افرادی هم هستند که اعتقاد داشته باشند وان پلاس پد در رویداد ۱۸ بهمن معرفی نخواهد شد.

اما در هر صورت اگر تا زمان رویداد وان پلاس اطلاعات یا تصاویر دیگری از این محصول مورد انتظار به بیرون درز کند، شما می‌توانید اخبار آن را در جی اس ام ببینید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)