خانهاخبار
اپل در حال کار روی یک مک بوک با نمایشگر تاشو است

اپل در حال کار روی یک مک بوک با نمایشگر تاشو است

راس یانگ تحلیلگر مورد اعتماد صفحه نمایش گفته که اپل قصد عرضه یک مک بوک تاشدنی را در سال ۲۰۲۵ دارد.
۱۴۰۱/۱۱/۱۲

بر اساس اطلاعاتی که امروز توسط راس یانگ تحلیلگر صنعت نمایشگر به اشتراک گذاشته شده، اپل در حال توسعه یک نوت بوک تاشو ۲۰٫۵ اینچی است که می‌تواند تا سال ۲۰۲۵ عرضه شود.

تاکنون هم یانگ هم مارک گورمن از بلومبرگ گفته‌اند که هیچ نشانه‌ای از یک تبلیت تاشدنی که سال آینده منتشر شود، دیده نشده است، این در حالی است که مینگ چی کو افشاگر با سابقه اپل، پیش‌تر گفته بود که اپل در حال کار بر روی یک آیپد تاشو است که آن را برای معرفی در سال ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی کرده است.

image

 

شایعه در مورد یک مک بوک تاشو تمام صفحه چیز جدیدی نیست، زیرا یانگ در فوریه ۲۰۲۲ (بهمن ۱۴۰۰) اطلاعات مشابهی را منتشر کرده بود. این تحلیلگر در آن زمان گفت که اپل در حال مذاکره در مورد نوت بوک‌های تاشو با نمایشگرهایی در حدود ۲۰ اینچ با تامین کنندگان خود است.

بر اساس گزارش امروز، اپل همچنان به دنبال نوعی نوت بوک تاشو است که دارای صفحه کلید روی نمایشگر با اندازه کامل در صورت تاشدن یا گزینه استفاده از آن با یک کیبورد خارجی در صورت باز شدن است. یانگ قبل از این هم گفته بود که این محصول، در دسته‌ای کاملا جدید از محصولات اپل قرار خواهد گرفت.

طراحی صفحه نمایش دوگانه مذکور با نوت بوک‌های مک فعلی که تاشو هستند متفاوت است، زیرا این دستگاه‌ها دارای یک نمایشگر منفرد هستند که با صفحه کلید و ترک پد جفت شده است. مشخص نیست که گوشی‌ها تاشو ۲۰ اینچی به عنوان یک آیپد یا مک معرفی خواهد شد یا چیزی کاملا جدید، اما چیزی که مشخص است این است که چندین منبع قابل اعتماد اظهار کرده‌اند که فکر می‌کنند سال ۲۰۲۴ برای یک محصول تاشو از طرف اپل خیلی زود خواهد بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)