خانهاخبار
وان پلاس Ace 2 با حافظه رم ۱۶ گیگابایتی در لیست گیک‌بنچ قرار گرفت

وان پلاس Ace 2 با حافظه رم ۱۶ گیگابایتی در لیست گیک‌بنچ قرار گرفت

وان پلاس Ace‌ نام تجاری وان پلاس 11R روانه بازارهای جهانی خواهد شد.
۱۴۰۱/۱۱/۱۲

وان پلاس قرار است در تاریخ ۷ فوریه مصادف با ۱۸ بهمن از نسل جدید سری Ace خود موسوم به وان پلاس Ace 2 رونمایی کند. این گوشی همچنین با نام تجاری وان پلاس 11R برای بازارهای جهانی عرضه خواهد شد. اخیرا وان پلاس Ace 2 در بنچمارک آنتوتو لیست شد و این گوشی موفق شد در آزمون‌های مختلف این بنچمارک امتیاز تحسین‌برانگیز ۱۱۴۹۴۹۴ را کسب کند. حالا اما براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، این گوشی امروز در لیست بنچمارک گیک‌بنچ قرار گرفت و عملکرد پردازشی‌ آن در آزمون‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای مشخص شد. 

image

 

طبق این گزارش، وان پلاس Ace 2 با شناسه مدل PHK110 در بنچمارک گیک‌بنچ ثبت شده است. همانطور که قبلا نیز تایید شده بود، قلب تپنده وان پلاس Ace 2‌ تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک است که از فرکانس پردازشی پایه ۲٫۰۲ گیگاهرتزی و فرکانس حداکثری ۳٫۱۹ گیگاهرتزی بهره می‌برد. این تراشه قدرتمند یک سخت‌افزار میان‌نسلی پرچمدار محسوب می‌شود که قبل از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو معرفی شد. 

image

 

نسخه وان پلاس 2 Ace قرار گرفته در لیست گیک‌بنچ از حافظه رم ۱۶ گیگابایتی برخوردار است ولی انتظار می‌رود کانفیگ‌های حافظه رم بیشتری از این گوشی در دسترس کاربران قرار گیرد. همچنین نرم‌افزار گوشی جدید وان پلاس اندروید ۱۳ است. در تست‌های تک هسته‌ و چند هسته‌ای، وان پلاس Ace 2 به ترتیب موفق به کسب امتیازهای ۱۳۳۶ و ۴۱۷۸ شده است که نتیجه‌ای قابل توجه به حساب می‌آید. به طور کلی، انتظار می‌رود وان پلاس Ace 2 قادر به انجام همه وظایف پردازشی باشد و خیال کاربران را از اجرای نرم‌افزارها و بازی‌های سنگین راحت خواهد کرد. 

شایان ذکر است وان پلاس تایید کرده است که وان پلاس Ace 2 / وان پلاس 11R از نمایشگر امولد ۱۲۰ هرتزی بهره خواهد برد که احتمالا پنل ۶٫۷ اینچی با رزولوشن تصویر 1.5K خواهد بود. حافظه داخلی این گوشی نیز شامل دو نسخه ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی خواهد بود. در پنل پشتی وان پلاس Ace 2 نیز دوربین سه‌گاه شامل سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و سنسور ماکرو ۲ مگاپیکسلی خواهد بود. منبع تغذیه این گوشی نیز باتری ۵۰۰۰ میلی‌امپر ساعتی با شارژ ۱۰۰ واتی خواهد بود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)