خانهاخبار
گلکسی بوک ۳ به پردازنده نسل ۱۳ اینتل مجهز خواهد بود

گلکسی بوک ۳ به پردازنده نسل ۱۳ اینتل مجهز خواهد بود

امروز مشخصات فنی و تصاویر رندری نسخه استاندارد سری گلکسی بوک ۳ فاش شد.
۱۴۰۱/۱۱/۱۲

سامسونگ امروز اولین رویداد آنپکد خود برای سال ۲۰۲۳ را برگزار خواهد کرد و در طی آن از محصولات جدید خود شامل سری پرچمدار گلکسی اس ۲۳ و سری لپتاپ‌های گلکسی بوک ۳ رونمایی خواهد کرد. تا به امروز، مشخصات فنی لپتاپ‌های گلکسی بوک ۳ الترا، گلکسی بوک ۳ پرو و نسخه‌های ۳۶۰ گلکسی بوک ۳ فاش شده است و حالا نوبت به نسخه استاندارد سری موسوم به گلکسی بوک ۳ رسیده است. در این راستا، افشاگری به نام کاربری SnoopyTceh مشخصات فنی و تصاویر رندری جدیدی را از این لپتاپ در اختیار کاربران قرار داده است. به طور کلی، گلکسی بوک ۳ در مقایسه با نسل قبلی خود با بهبودهای سخت‌افزاری فراوانی همراه خواهد بود. 

همانطور که در تصاویر رندری گلکسی بوک ۳ مشخص است، لپتاپ جدید سامسونگ از درگاه‌های متنوعی بهره خواهد برد که در دو طرف دستگاه جای گرفته است. پورت‌ HDMI به همراه دو درگاه USB 3.2 و USB Type-C در سمت چپ قرار گرفته است در حالی که سمت راست این لپتاپ میزبان درگاه USB-A، جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون و محفظه کارت حافظه microSD است. البته برای افزایش حافظه دستگاه یک محفظه قرارگیری SSD جداگانه نیز در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. از نظر ابعاد و اندازه، گلکسی بوک ۳ از وزن ۱٫۵۶ کیلوگرمی بهره خواهد برد و ضخامت آن نیز به ۱۵٫۴ میلی‌متر می‌رسد. 

نمایشگر گلکسی بوک ۳ نیز پنل IPS با رزولوشن تصویر فول اچ‌ و نرخ نوسازی استاندارد ۶۰ هرتز خواهد بود که قادر است به روشنایی ۸۰۰ نیتی دست پیدا کند. قلب تپنده گلکسی بوک ۳ نیز پردازنده‌های نسل ۱۳ اینتل خواهد بود که طبق ادعای SnoopyTech شامل دو کانفیگ پردازنده اینتل Core i3-1315U و Core i5-1335U خواهد بود. شایعه شده است که نسخه Core i5 گلکسی بوک ۳ با حافظه رم ۱۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی همراه خواهد بود و با برچسب قیمتی ۱۱۰۰ یورویی عرضه خواهد شد. با توجه به این موضوع، انتظار می‌رود نسخه Core i3 این لپتاپ با کانفیگ حافظه رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی با برچسب قیمتی زیر ۱۰۰۰ یورو روانه بازار شود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)