خانهاخبار
ریلمی جی تی نیو ۵ در روز ۲۰ بهمن و با پشتیبانی از شارژ ۲۴۰ واتی معرفی می‌شود

ریلمی جی تی نیو ۵ در روز ۲۰ بهمن و با پشتیبانی از شارژ ۲۴۰ واتی معرفی می‌شود

ریلمی به تازگی تیزری از گوشی جدید خود را منتشر کرده و به نظر می‌رسد که این محصول، از شارژ فوق سریع ۲۴۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد.
۱۴۰۱/۱۱/۱۱

شرکت ریلمی اخیرا تیزر جدیدی از گوشی تازه خود یا همان ریلمی جی تی نیو ۵ را منتشر کرده که در تاریخ ۹ فوریه (۲۰ بهمن) معرفی خواهد شد. این گوشی، نخستین محصول عرضه شده با پشتیبانی از شارژ فوق سریع ۲۴۰ واتی بوده و در ساعت ۹:۳۰ صبح به وقت ایران، از آن رونمایی می‌شود.

image

 

جزئیات رسمی چندانی درباره مشخصات سخت افزاری این محصول وجود نداشته و در این امر، باید به گفته‌های افشاگران بسنده کنیم. با استناد به مطالب فاش شده، ریلمی جی تی نیو ۵ دارای چیپست کوالکام اسنپدراگون ۸ پلاس نسل اول خواهد بود؛ البته، احتمال عرضه نسخه‌ای از آن با چیپست مدیاتک دیمنسیتی ۸۲۰۰ و پشتیبانی از شارژ ۱۵۰ واتی نیز وجود دارد.

سایر گزارشات، به احتمال استفاده از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با سنسور سونی IMX890 و لرزشگیر اپتیکال در این گوشی اشاره می‌کنند که پیش‌تر، در گوشی‌هایی چون اوپو فایند N2 و رینو ۹ پرو پلاس به کار رفته بود. نمایشگر ریلمی جی تی نیو ۵ احتمالا یک پنل امولد با اندازه ۶.۷ اینچ، نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی و رزولوشن ۱۲۴۰×۲۷۷۲ خواهد بود.

image

 

درباره مشخصات احتمالی گوشی جدید ریلمی و سرعت شارژ بسیار بالای آن چه فکر می‌کنید؟ آیا شارژ فوق سریع، امری کاربردی بوده یا در تجربه شما، موجب آسیب به باتری گوشی پس از مدت‌های نه چندان طولانی خواهد شد؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)