خانهاخبار
آنر به طور رسمی رویداد گوشی‌های سری مجیک ۵ خود را تایید کرد

آنر به طور رسمی رویداد گوشی‌های سری مجیک ۵ خود را تایید کرد

شرکت آنر ساعاتی قبل به طور رسمی از پوستر رویداد MWC خود رونمایی کرد، مراسمی که قرار است در آن سری مجیک ۵ معرفی شود.
۱۴۰۱/۱۱/۱۰

همانطور که پیش‌بینی می‌شد آنر رویدادی را در روز ۲۷ فوریه (۸ اسفند) در جریان نمایشگاه MWC در بارسلونا اسپانیا برنامه‌ریزی کرده است. این شرکت امروز تایید کرد که سری مجیک ۵ (Magic 5) را در این رویداد معرفی خواهد کرد و در نهایت Magic VS را به صحنه جهانی خواهد آورد. ورود این گوشی تاشو چندان هم غافلگیر کننده نیست، زیرا تونی ران رییس اتحادیه اروپا، پیش‌تر در مصاحبه‌ای قول داده بود که این گوشی در سه ماهه اول سال ۲۰۲۳ وارد بازار شود.

image

این مراسم از ساعت ۱۳:۳۰ به وقت محلی و ساعت ۱۶ به وقت ایران آغاز خواهد شد و به صورت آنلاین قابل مشاهده خواهد بود. در ماه نوامبر ۲۰۲۲ (آبان ۱۴۰۱) آنر مجیک وی اس اولین نمایش خود را داشت که بدنه نازک و وزن سبک آن یکی از ویژگی‌های بارز آن بود که مشهود بود.

انتظار می‌رود سری آنر مجیک ۵ شامل سه گوشی با چیپست اسنپدراگون ۸ نسل دوم باشد، یک نسخه استاندارد، یک نسخه پرو و یک نسخه رده بالاتر. در خبرها همچنین داشتیم که یک دستگاه لایت هم در کنسول گوگل پلی دیده شده که از چیپست اسنپدراگون 695 در آن استفاده شده بود که می‌تواند به جمع این سه گوشی بپیوندد. با توجه به اینکه یک ماه تا زمان برگزاری رویداد آنر باقی مانده، بدون شک اطلاعات بیشتری از سری گوشی‌های جدید آنر افشا خواهد شد که مثل همیشه به محض درز این اطلاعات آن را با شما درمیان خواهیم گذاشت.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)