خانهاخبار
آنر مجیک ۵ لایت احتمالا به عنوان رقیب سری گلکسی A روانه بازار خواهد شد

آنر مجیک ۵ لایت احتمالا به عنوان رقیب سری گلکسی A روانه بازار خواهد شد

گزارشی به تازگی منتشر شده است که مشخصات فنی و رندرهای نسخه میان‌رده سری آنر مجیک ۵ را فاش ساخته است.
۱۴۰۱/۱۱/۱۰

آنر قرار است به زودی سری پرچمدار جدید خود موسوم به سری آنر مجیک ۵ را برای بازار چین و بازارهای جهانی رونمایی کند. این سری پرچمدار شامل سه مدل آنر مجیک ۵، آنر مجیک ۵ پرو و آنر مجیک ۵ آلتیمیت خواهد بود. البته گزارش‌های اخیر ادعا کرده‌اند سری آنر مجیک ۵ یک مدل چهارم نیز خواهد داشت که محصولی میان‌رده به نام آنر مجیک ۵ لایت خواهد بود. این گوشی به احتمال زیاد به عنوان رقیب سری میان‌رده محبوب گلکسی A روانه بازار خواهد شد. حالا وبسایت WinFuture رندرها و مشخصات فنی آنر مجیک ۵ لایت را فاش کرده است که خبر از محصولی با مشخصات فنی قابل توجه می‌دهد. 

طبق این گزارش، آنر مجیک ۵ لایت از نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی بهره خواهد برد. این نمایشگر همچنین قادر است به روشنایی ۸۰۰ نیتی دست پیدا کند و در خود سنسور اثر انگشت را نیز جای داده است. همانطور که در تصاویر رندری نیز مشخص است، آنر مجیک ۵ لایت میزبان نمایشگر حفره‌دار با لبه‌های خمیده است. 

image

رندر آنر مجیک ۵ لایت

قلب تپنده آنر مجیک ۵ لایت تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ است که با حافظه رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی به پردازش اطلاعات می‌پردازد. البته به لطف درگاه کارت حافظه microSD، حافظه داخلی این میان‌رده قابل افزایش خواهد بود. متأسفانه در این گزارش اشاره شده است که آنر مجیک ۵ لایت با اندروید ۱۲ عرضه خواهد شد که امید می‌رود این مورد نادرست باشد و این گوشی به اندروید ۱۳ مجهز باشد. 

آنر مجیک ۵ لایت در پنل پشتی خود میزبان دوربین اصل ۶۴ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۵ مگاپیکسلی و سنسور ماکرو ۲ مگاپیکسلی خواهد بود. وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی نیز برعهده دوربین ۱۶ مگاپیکسلی خواهد بود. انرژی موردنیاز آنر مجیک ۵ لایت نیز توسط باتری ۵۱۰۰ میلی‌امپر ساعتی با شارژ ۴۰ واتی تامین خواهد شد. 

در نهایت باید اشاره کرد که در این گزارش برچسب قیمتی آنر مجیک ۵ لایت برابر با ۳۹۰ یورو اعلام شده است. رنگ‌بندی این گوشی نیز شامل دو رنگ سبز و مشکی می‌شود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)