خانهاخبار
رنگ‌بندی سری پوکو X5 در رندرهای جدید آن مشخص شد

رنگ‌بندی سری پوکو X5 در رندرهای جدید آن مشخص شد

تصاویر رندری جدیدی از سری میان‌رده پوکو X5 منتشر شده است که رنگ‌های مختلف دو گوشی پوکو X5 و پوکو X5 پرو را نشان می‌دهد.
۱۴۰۱/۱۱/۹

شایعات مختلفی اذعان داشته‌اند که پوکو احتمالا به زودی از گوشی‌های جدیدی رونمایی خواهد کرد. یکی از این گوشی‌ها پوکو F5 پرو است که اخیرا نیز در لیست گواهی FCC قرار گرفته بود. دیگر محصول جدید برند پوکو نسل تازه سری میان‌رده و محبوب پوکو X است که شامل دو مدل پوکو X5 و پوکو X5 پرو می‌شود. در این راستا، مشخصات فنی سری پوکو X5 قبلا در یک شایعه مفصل به طور کامل فاش شد و حالا نیز رندرهای جدیدی از دو گوشی پوکو X5 و پوکو X5 پرو در دسترس کاربران قرار گرفته است که طراحی و رنگ‌بندی آن‌ها را نشان می‌دهد. 

طبق این تصاویر رندری، پوکو X5 احتمالا در دو رنگ خاکستری و سبز عرضه خواهد شد. نکته قابل توجه پوکو X5 شباهت طراحی آن به گوشی ردمی نوت ۱۲ است و به نظر می‌رسد تنها لوگوی پوکو جانشنین لوگوی برند ردمی شده است. قبلا نیز گزارش‌های غیر رسمی ادعا کرده‌ بودند پوکو X5 نسخه ری‌برند شده گوشی ردمی نوت ۱۲ محسوب می‌شود. از آن سو، رندرهای پوکو X5 پرو نیز شباهت دوچندان این گوشی به طراحی ردمی نوت ۱۲ اسپید ادیشن را نشان می‌دهند که در واقع مهر تاییدی است بر شایعه‌ای که قبلا ادعا کرده بود پوکو X5 پرو نسخه ری‌برند شده ردمی نوت ۱۲ اسپید ادیشن است. به هر روی، پوکو X5‌ پرو در دو رنگ زرد و آبی به تصویر کشیده شده است که احتمالا رنگ‌بندی نهایی آن خواهد بود. 

مشخصات فنی پوکو X5‌ پرو

نسخه پرو سری پوکو X5 از نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی امولد با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی بهره خواهد برد که توسط  گوریلا گلس ۵ محافظت می‌شود. قلب تپنده این گوشی نیز تراشه اسنپدراگون 778G است که توسط باتری ۵۰۰۰ میلی‌امپر ساعتی با شارژ باسیم ۶۷ واتی تغذیه خواهد شد. به لطف گواهی IP68، گوشی جدید پوکو مقاومت خوبی دربرابر آب و گرد و خاک خواهد داشت. در بخش دوربین، پوکو X5 پرو از دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و سنسور ماکرو ۲ مگاپیکسلی خواهد بود. دوربین سلفی نیز سنسور ۱۶ مگاپیکسلی است که در ناچ حفره نمایشگر قرار گرفته است. 

مشخصات فنی پوکو X5

مدل استاندارد سری پوکو X5 نیز به نمایشگر۶٫۶۷ اینچی فول اچ‌دی پلاس مجهز خواهد بود که از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند و توسط گوریلا گلس ۲ محافظت می‌شود. سخت‌افزار این گوشی نیز شامل تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ و حافظه رم ۶ گیگابایتی می‌شود. پنل پشتی پوکو X5 همچنین میزبان دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و سنسور ۲ مگاپیکسلی خواهد بود. سنسور ۱۳ مگاپیکسلی نیز به ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی خواهد پرداخت.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)