خانهاخبار
اتحادیه جهانی موج‌سواری اپل واچ را به عنوان پوشیدنی رسمی خود معرفی کرد

اتحادیه جهانی موج‌سواری اپل واچ را به عنوان پوشیدنی رسمی خود معرفی کرد

اتحادیه جهانی موج‌سواری (WSL) امروز رسما اعلام کرده که از اپل واچ اولترا و اپل واچ سری ۸ در تور جهانی ۲۰۲۳ استفاده خواهد کرد.
۱۴۰۱/۱۱/۹

اتحادیه جهانی موج سواری (WSL) امروز اپل واچ را به عنوان پوشیدنی رسمی خود معرفی کرده و قرار است برای اولین بار از این دستگاه به عنوان تجهیزات رسمی همکار در یک محیط ورزشی استفاده شود.

image

 

در طول تور قهرمانی سال ۲۰۲۳، ورزشکاران اتحادیه جهانی موج سواری از برنامه WSL Surfer در اپل واچ سری ۸ و اپل واچ اولترا برای دریافت بروزرسانی‌ها در حین موج سواری در مسابقات استفاده خواهند کرد. این برنامه برای همگام‌سازی با سیستم امتیازدهی WSL در زمان واقعی طراحی شده است و جزییات مهمی را در مورد امتیازها، اولویت موج و زمان باقی مانده در گرما را به ورزشکاران ارایه می‌دهد.

image

 

هر فرد قبل از هر گرمایش یک اپل واچ دریافت می‌کند که این دستگاه از قبل در آن اپلیکیشن WSL نصب شده است. این برنامه در طول دو تور قبلی هم مورد استفاده آزمایشی با موج سواران مسابقات قهرمانی بوده است تا اطمینان حاصل شود که نیازهای افراد را برآورده می‌کند، اما حالا قرار است که نه به طور آزمایشی، بلکه به طور رسمی از آن استفاده شود. اریک جو مدیر بازاریابی اپل، به تازگی گفته که این شرکت بسیار هیجان زده است که اتحادیه جهانی موج سواری قرار است از اپل واچ استفاده کند.

ما بسیار هیجان‌زده هستیم که WSL از اپل واچ برای تور قهرمانی استفاده می‌کند و این امر موجب می‌شود موج سواران به سرعت به مچ دست خود برای دسترسی فوری به اطلاعات حیاتی نگاه کنند. این راه حل نوآورانه از بسیاری از ویژ‌گی‌های پیشرفته اپل واچ استفاده می‌کند. صفحه نمایش با وضوح بالا، دوام، مقاومت در برابر آب، اتصال شبکه‌ای، و پلتفرمی قدرتمند برای سازمان‌ها به منظور ساخت برنامه‌های سفارشی و برنامه جدید WSL Surfer موج سواران را برای رقابت در بالاترین سطح با اطلاعات مورد نیاز در هنگام حضور در آب، قدرتمندتر می‌کند.

تور قهرمانی بزرگسالان ۲۰۲۳ شامل ۱۰ رویداد در هفت کشور است و قرار است از فردا در هاوایی آمریکا آغاز شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)