خانهاخبار
رونمایی تسکو از انواع محصولات جدید در حوزه گیم

رونمایی تسکو از انواع محصولات جدید در حوزه گیم

تسکو گیم به عنوان برند جدید شرکت تسکو یک سال و نیم است که به طور رسمی فعالیت خود را شروع کرده است و سبد محصول گسترده‌ای برای گیمینگ دارد. تسکو گیم طی یک رویداد از محصولات جدید خود رونمایی کرد.
۱۴۰۱/۱۱/۳

 تسکو گیم به عنوان برند جدید شرکت تسکو یک سال و نیم است که به طور رسمی فعالیت خود را شروع کرده است و سبد محصول گسترده‌ای برای گیمینگ دارد. تسکو گیم طی یک رویداد از محصولات جدید خود رونمایی کرد.

image

در این رویداد مهندس جمال جعفری مدیرعامل شرکت تسکو با اشاره بر سابقه 20 ساله این شرکت در حوزه سخت افزار گفت، سیاست تسکو طی این سال‌ها کنترل قیمت فروش و حمایت از مشتریان خود برای حمایت و وفادارسازی آنان بوده است. تسکو در راستای همین سیاست در زمان افزایش نجومی قیمت‎‌ها به دلیل کمبود کالا به دیجیکالا نامه‌ای رسمی زد و درخواست کرد از گران‌فروشی جلوگیری کند در غیر این صورت تسکو خودش وارد عمل خواهد شد. آقای جعفری اضافه کرد سیاست قیمت‌گذاری تسکو بر اساس صرفه‌جویی در هزینه‌ها مدیریت می‌شود و قیمت خوب محصولات در بازار صرفا به همین دلیل است و با وجود افزایش قیمت سایر برندها تا 30 درصد، تسکو تنها 10 درصد افزایش قیمت داشته است. هدف تسکو سود زیاد نیست، حمایت از مصرف کننده و همچنین کارآفرینی است.

وی اذعان کرد در فصل گذشته شرکت تسکو تنها شرکت ایرانی‌ در حوزه IT بود که در نمایشگاه بین‌المللی جیتکس(Gitex) که در دبی برگزار شد، شرکت کرد و توانست نظر بازدیدکنندگان و بازیکنان بازی‌های رایانه‌ای ایرانی و خارجی را به محصولات خود جلب نموده و نمایندگان فروش خوبی مخصوصا در حوزه بازی‌های رایانه‌ای جذب نماید.

آقای جعفری دلیل استقبال مردم از محصولات تسکو را کیفیت بالا و همچنین قیمت مناسب محصولات تسکو اعلام کرد و گفت: با وجود افزایش نرخ ارز، تامین کالای خارجی تقریبا از دسترس افراد خارج شده است و باعث افتخار ماست که با عرضه محصولات با قیمت مناسب و با کیفیت سعی می‌کنیم نیاز مردم را برطرف کرده و رضایت آن‌ها را جلب کنیم و باعث خوشحالی آنان شویم. او همچنین اضافه کرد پرسنل و هیئت مدیره تسکو همه سعی کرده‌اند از همه تجربیات خود در محصولات تسکو گیم استفاده کنند. تسکو حتی از لحاظ بسته‌بندی و ارائه دادن اطلاعات کامل محصولات به مشتریان، سعی می‌کند ارتباط خوبی با آن‌ها برقرار کند.

 او همچنین اضافه کرد تسکو تلاش می‌کند به‌روزترین تکنولوژی را وارد کند و در حال حاضر تنها 2 ماه از تکنولوژی روز دنیا عقب است. تیم فنی تسکو را افرادی با متوسط سنی 30 سال تشکیل داده‌اند تا محصولی تولید و عرضه‌ شود که با سلیقه جوانان سازگار باشد. تمامی محصولات تسکو دوبار کنترل کیفیت شده و در صورت عدم تایید وارد بازار نمی‌شوند. همچنین تسکوگیم قبل از عرضه محصولات خود به بازار از بازیکنان دعوت می‌کند تا تست اولیه داشته باشند و عیب‌یابی کنند.

مهندس جلال جعفری، قائم مقام مدیرعامل، با اشاره به سبد محصولات گسترده تسکو گیم که شامل دسته بازی، کیبورد، موس، موس پد، کیس، پاور، میکروفون، گیم پد، اسپیکر، رکوردر و ... است گفت: این سبد در حال تکمیل شدن است و قرار است یک هدست گردنی به آن اضافه شود که تکنولوژی آن برای اولین بار برای ارتش آمریکا طراحی شده بود و با هر فاصله‌ای که در یک اتاق با گوش داشته باشد حساسیت رساندن صدا تا اندازه صدای قدم‌های پا به وضوح شنیده خواهد شد.

image

 مدیر بازاریابی تسکو گفت: تسکو برای جذب نسل Z به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرده است که حتی لحن برند تسکو گیم را برای ارتباط بهتر با آنان هماهنگ کرده است. او همچنین به برنامه تسکو گیم برای ادامه فعالیت خود در آینده اشاره کرد و گفت: این فعالیت با انقلاب نسل چهارم سازگار خواهد بود و به دنبال محصولاتی در حوزه VR  و AR هستیم، اتفاقات روز دنیا را رصد کرده و سعی می‌کنیم محصولات خود را با آخرین تکنولوژی روز هماهنگ کنیم.

image

 در این رونمایی اهورا نیازی و سپهر ارشادی که از اینفلوئنسرهای حوزه تکنولوژی هستند محصولات جدید تکسو گیم را معرفی کردند که در ادامه به جزئیات آن‌ها می‌پردازیم.

image

کیبورد سیمی گیمینگ تسکو مدل GK 8128

image

نوع اتصال این کیبورد سیمی است و از طریق یک پورت TYPE-C صورت می‌گیرد. کیبورد GK 8128 در ابعاد 37*149*451 میلی‌متر و در رنگ مشکی طراحی شده و دارای 107 کلید که شامل 16 کلید کاربردی است.

سوئیچ‌های این کیبورد از برند OUTEMO  و به رنگ قرمز هستند و قابلیت ضربه‌پذیری آنها به ۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰ بار می‌رسد.

طول کابل این کیبورد ۱.۸ متر و جنس آن کتان بافته شده است. دارای چراغ نشانگر برای دکمه های  NUM/CAPS LOCK سازگار با سیستم عامل های مختلف روز دنیا است.

هدست گیمینگ تسکو مدل GH 5156

GH 5156 هدست گیمینگ تسکو مدل GH 5156

این هدست توسط یک سیم از جنس کتان بافته شده و طول آن 2 متر است. اتصال آن از طریق درگاه USB با دستگاه شما برقرار خواهد شد.

این هدست جذاب با استفاده از صدای  ۷.۱ کاناله و موتورهای ویبره در خدمت شما خواهد بود.

این هدست گیمینگ بگونه‌ای طراحی شده است تا بتواند ساعت‌های طولانی به شما خدمت‌رسانی کند. وزن سبک موجب شده تا هدست باعث ایجاد خستگی شما نشود. بالشتک‌های چرمی با ضخامت مناسبی از فوم و ژل خنک کننده تولید شده است .

بیش از حد گرم نشوند و جریان گردش خون در گوش‌ها به خوبی بیفتد. استفاده از مواد اولیه ABS درجه یک در کاپ ها و همچنین استفاده از تِل فلزی موجب شده هدست، انعطاف پذیری و استحکام بسیار زیادی را به شما ارائه دهد و در اثر استفاده‌های طولانی مستهلک نشود.

ماوس گیمینگ تسکو مدل GM 2035W

image

این ماوس گیمینگ از سنسور PAW ۳۳۳۵ کمپانی Pixart بهره برده است تا دقت، سرعت و وضوح بالا را تجربه کنید. این سنسور از چیپست ۸ پین با منبع نور مادون‌قرمز ۸۵۰ نانومتری بهره‌ برده است و شما می‌توانید در نرم‌افزار این ماوس، تمامی پارامترها همچون نرخ‌ بروزرسانی، سرعت رهگیری، شتاب و نورپردازی را مدیریت و به صورت کامل شخصی سازی نمایید.

استفاده از سوئیچ های OMRON باعث شده تا ضربه پذیری کلیدهای این ماوس به 50 میلیون ضربه افزایش پیدا کند.همچنین کمترین میزان تاخیر در پاسخ دهی را تجربه کنید.

با بهره گیری از 16.8 میلیون رنگ در نرم افزار مخصوص این ماوس شخصی سازی نموده و فضای اطراف ماوس خود را لذت بخش نمایید.

این ماوس با داشتن کلید Fire Key لذت بازی های shooting را برای شما چند برابر میکند و تمرکز شما را در بازی افزایش می دهد. لازم بذکر است تمامی کلید های این ماوس قابلیت برنامه ریزی(ماکرو) با استفاده از نرم افزار دارند.

نکته قابل توجه در این ماوس این است که زمانی که شارژ این محصول جذاب تمام شد نگران از کار افتادن آن نباشید. کافیست کابل شارژ محصول را به آن وصل نموده و از طریق سیستم همزمان با شارژ، از آن استفاده نمایید.

کیس گیمینگ تسکو مدل GC 4492

کیس گیمینگ تسکو مدل GC 4492

کیس گیمینگ 4492 GC یک کیس Mid Tower به طول 405 ، عرض 255 و ارتفاع 450 میلیمتر است تا بتواند مادربردهای (ITX MINI-ATX MICRO-ATX )همراه با کارتهای گرافیک تا 390 میلیمتر را در خود جای دهد. این کیس جذاب با بهره‌مندی از فضای مناسب جهت نصب 9 فن  120 میلیمتری در قسمت جلو و بالا و پایین خود تهویه هوای بسیار مناسبی را برای شما رقم خواهد زد. در قسمت جلو و بالای این کیس فضای مناسب برای نصب هر گونه سیستم خنک کننده آبی( water cooling )تا اندازه 360 میلیمتر در نظر گرفته شده تا خیال شما را از هر نظر راحت نماید. ارتفاع خنک کننده پردازنده ای که در این کیس می تواند جای گیرد تا 140 میلیمتر است.

در سمت چپ 4492 GC از SPCC با ضخامت 0.65 میلیمتر دارد. همچنین در سمت راست و جلوی کیس از شیشه حرارت دیده با ضخامت 0.4 میلیمتر استفاده شده تا علاوه بر کارایی و ارائه بهترین تصویر از قطعات داخلی کیس شما هم کمک می کند. همانطور که در تصویر مشخص است منبع تغذیه این کیس جذاب در قسمت پشت کیس قرار گرفته تا ضمن حفظ سلامت پاور و دوری از افزایش گرمای درون کیس در مدیریت کابل هم کارآمد باشد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)