خانهاخبار
وان پلاس ۱۱ با قیمت پایه ۹۰۰ یورویی روانه بازار اروپا خواهد شد

وان پلاس ۱۱ با قیمت پایه ۹۰۰ یورویی روانه بازار اروپا خواهد شد

به تازگی گزارشی منتشر شده است که کانفیگ‌ها و برچسب قیمتی پرچمدار وان پلاس برای بازار جهانی را فاش کرده است.
۱۴۰۱/۱۱/۶

امروز افشاگری برجسته به نام Roland Quandt با هممکاری وبسایت WinFuture پرده از برچسب قیمتی پرچمدار وان پلاس موسوم به وان پلاس ۱۱ برداشته است. همانطور که می‌دانیم، پرچمدار وان پلاس در تاریخ ۷ فوریه مصادف با ۱۸ بهمن برای بازارهای جهانی رونمایی خواهد شد. طبق این گزارش، گوشی وان پلاس ۱۱ در دو کانفیگ حافظه رم ۸ گیگابایتی / حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی و حافظه رم ۱۶ گیگابایتی / حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی عرضه خواهد شد. قیمت این دو کانفیگ نیز به ترتیب برابر با ۹۰۰ و ۹۵۰ یورو خواهد بود. 

image

این افشاگر در گزارش خود اذعان داشته است که هنوز عرضه کانفیگ قدرتمند حافظه رم ۱۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی این گوشی برای بازارهای اروپایی نامشخص است. به علاوه، به نظر می‌رسد کانفیگ حافظه رم ۱۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی وان پلاس ۱۱ که در بازار چین به فروش می‌رسد برای بازارهای جهانی در دسترس نخواهد بود. شایان ذکر است که وان پلاس ۱۱ به دلیل شکایت نوکیا از این برند چینی در کشور آلمان به فروش نخواهد رسید ولی کاربران آلمانی قادر خواهند بود این گوشی را از دیگر بازارها حاضر در حوزه اروپا سفارش دهند. 

image

در گزارشی مشابه، وان پلاس ۱۱ در لیست فروشگاه آمازون آمریکای شمالی قرار گرفت و معلوم شد که این پرچمدار با شارژ ۸۰ واتی باسیم برای این بازار عرضه خواهد شد. البته باید اشاره کرد که دیگر بازارها نسخه شارژ ۱۰۰ واتی این گوشی را دریافت خواهند کرد. طبق ادعای وان پلاس، باتری ۵۰۰۰ میلی‌امپر ساعتی وان پلاس ۱۱ با استفاده از شارژ ۱۰۰ واتی تنها در عرض ۲۵ دقیقه به صورت کامل شارژ می‌شود. شایان ذکر است بازار آمریکای شمالی نیز نسخه حافظه رم ۱۶ گیگابایتی را دریافت خواهد کرد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)