خانهاخبار
اینترنت پر سرعت برای مردم از نان شب واجب‌تر است

اینترنت پر سرعت برای مردم از نان شب واجب‌تر است

نماینده گنبد کاووس: امروز داشتن اینترنت پر سرعت برای مردم از نان شب هم واجب‌تر بوده و فیلیترینگ باید برداشته شود.
۱۴۰۱/۱۱/۵

امانقلیچ شادمهر نماینده مردم گنبد کاووس در تذکری شفاهی در جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی گفت که امروز داشتن اینترنت پرسرعت برای مردم از نان شب هم واجب‌تر بوده و فیلیترینگ باید برداشته شود. چرا که بیش از یک میلیون شغل مستقیم و بیش از سه میلیون شغل به صورت غیر مستقیم ایجاد کرده و مردم نگران سرنوشت کسب و کار خود هستند.

نماینده گنبد کاووس گفت که راه نجات کشور از برنامه توسعه ملی واقعی می‌گذرد نه با دستکاری واقعیت‌ها، نه با آمار و ارقام دروغین و آگاهی کاذب، نه با ژست و شعار، بلکه توسعه ملی با درک واقعیت‌های جامعه امکان‌پذیر است. اصرار بر روش‌های تجربه شده و پر هزینه و ناکارآمد، بحران را عمیق‌تر می‌کند.

image

شادمهر ادامه داد که راه حل با مشارکت دانایان و رفتن به سوی برنامه کارآمد است، مسئولان بدانند در جامعه ما چه می‌گذرد، غالب مردم دچار سرگشتگی هستند. با درک واقعیت‌ها مردم دیگر به خیال پردازی‌ها و اوهام خنده‌دار می خندند و جوانان و زنان جامعه حس بی‌ آینده بودن کرده‌اند. مهلک‌ترین پدیده حس بی‌ آینده بودن است. جوانان و زنان جامعه را از قطار پیشرفت جا نگذاریم. گسل‌های میان نسلی و طبقاتی از معشیت برخاسته از تصمیم گیری غیر عقلانی مدیران است. یک بار هم که شده به جای متهم کردن دیگران خودتان را در برابر وجدانتان محکوم کرده و دست از روش‌های غلط بردارید.

وی در پایان گفت که مردم را در آتش تغییر رفتارتان سوزانده‌اید، باور کنید که دیگر این همه تورم و دلار در نوسان، کمبود دارو و گرانی پهنه وسیعی از زندگی جامعه را تحت تاثیر خود قرار داده است. برنامه کارآمد، دیپلماسی فعال و ثبات باید به جامعه بازگردانده شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)