خانهاخبار
سری پوکو X5 با تراشه‌های اسنپدراگون 778G و اسنپدراگون ۶۹۵ همراه خواهد بود

سری پوکو X5 با تراشه‌های اسنپدراگون 778G و اسنپدراگون ۶۹۵ همراه خواهد بود

لیست کامل مشخصات فنی سری موردانتظار پوکو X5 فاش شد.
۱۴۰۱/۱۱/۵

هفته گذشته، گوشی پوکو X5 در دستان یک ورزشکار هندی دیده شد و طراحی پنل پشتی آن تا حدودی فاش شد. حالا اما امروز لیست مشخصات فنی هر دو مدل سری پوکو X5‌ شامل پوکو X5‌ و پوکو X5‌ پرو به طول کامل فاش شد. باید اشاره کرد که مشخصات فنی این سری موردانتظار در لیست یک فروشگاه اروپایی قرار گرفته است و با توجه به این موضوع، سری پوکو X5‌ احتمالا به زودی معرفی خواهد شد. 

image

پوکو X5 در دستان ورزشکار هندی

طبق این گزارش، پوکو X5 پرو به نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی امولد با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نسبت تصویر ۲۰:۹ مجهز خواهد بود. به علاوه، نرخ نوسازی این نمایشگر در لیست این فروشگاه اعلام نشده است ولی انتظار می‌رود نمایشگر پوکو X5 پرو از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی کند. محافظت از این نمایشگ برعهده گوریلا گلس ۵ است. قلب تپنده این گوشی نیز تراشه اسنپدراگون 778G است که با دو نسخه حافظه رم ۶ و ۸ گیگابایتی و دو مدل حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی همراه خواهد بود. البته به لطف درگاه کارت حافظه microSD، حافظه داخلی این گوشی قابل افزایش خواهد بود. نرم‌افزار این دستگاه نیز اندروید ۱۲ برپایه رابط کاربری MIUI 14 است.

image

تصویر واقعی پوکو X5 پرو

پنل پشتی پوکو X5 پرو میزبان سنسور ۱/۱٫۵۲ اینچی اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی خواهد بود که از اندازه پیکسلی ۰٫۷ میکرومتری و گشودگی دیافراگم f/1.9 پشتیبانی می‌کند. با بهره‌گیری از تراشه قدرتمند اسنپدراگون 778G، دوربین اصلی این گوشی قادر است با رزولوشن 4K سی فریم بر ثانیه به ثبت ویدئو بپردازد. دیگر دوربین‌های به کار رفته در پوکو X5 پرو شامل لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، سنسور ماکرو ۲ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی می‌شود. منبع تغذیه پوکو X5 پرو باتری ۵۰۰۰ میلی‌امپر ساعتی با شارژ باسیم ۶۷ واتی خواهد بود. رنگ‌بندی پوکو X5 پرو شامل سه رنگ آبی، مشکی و زرد خواهد بود. 

image

تیزر پوکو X5

در نهایت باید اشاره کرد نسخه استاندارد سری از نمایشگر مشابه پوکو X5 پرو برخوردار است. در لیست این فروشگاه ذکر شده است که نمایشگر پوکو X5 از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی خواهد کرد. در این راستا، به احتمال بسیار زیاد نسخه پرو سری نیز از نرخ نوسازی مشابه بهره خواهد برد. سخت‌افزار پوکو X5 تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ است که با کانفیگ‌های حافظه رم ۶ و ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. در بخش دوربین، پوکو X5 از سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و سنسور ماکرو ۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد. وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی نیز بر عهده دوربین ۱۳ مگاپیکسلی است. انرژی موردنیاز پوکو X5 توسط باتری ۵۰۰۰ میلی‌امپر ساعتی با شارژ ۳۳ واتی تامین خواهد شد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)