خانهاخبار
زمان رونمایی وان پلاس 11R در وبسایت آمازون فاش شد

زمان رونمایی وان پلاس 11R در وبسایت آمازون فاش شد

گوشی جدید وان پلاس احتمالا در تاریخ ۱۸ بهمن معرفی خواهد شد
۱۴۰۱/۱۱/۵

همانطور که می‌دانیم، وان پلاس قصد دارد در تاریخ ۷ فوریه مصادف با ۱۸ بهمن و با برگزاری رویدادی از جدیدترین محصولات خود شامل نسخه بازار جهانی وان پلاس ۱۱، هدفون TWS وان پلاس بادز پرو ۲ و اولین صفحه کلید خود رونمایی کند. حالا اما براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، به نظر می‌رسد این رویداد میزبان یک محصول دیگر نیز خواهد بود که همان گوشی موردانتظار وان پلاس 11R است.

image

طبق این گزارش، یک نوتیفیکیشن در وبسایت آمازون هند پدیدار شده است که با کلیک بر روی آن به صفحه حاوی یک پوستر هدایت می‌شویم. در این پوستر به روشنی ذکر شده است گوشی وان پلاس 11R در تاریخ ۱۸ بهمن (۷ فوریه) برای بازارهای جهانی رونمایی خواهد شد. البته باید اشاره کرد علی‌رغم اطلاعات قرار گرفته در وبسایت آمازون، برند وان پلاس هنوز اشاره‌ای رسمی به زمان رونمایی وان پلاس 11R نداشته است و هیچ گزارشی از سوی این برند منتشر نشده است. همچنین احتمالا وان پلاس 11R با نام تجاری وان پلاس Ace 2 روانه بازار چین خواهد شد. 

مشخصات فنی وان پلاس 11R

براساس آنچه شایعت پیشین اذعان داشته‌اند، وان پلاس 11R از نمایشگر ۶٫۷ اینچی امولد با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی بهره خواهد برد. در بخش دوربین، این گوشی از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و سنسور ماکرو ۲ مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود. پنل جلویی نیز میزبان دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی خواهد بود. نرم‌افزار گوشی جدید وان پلاس نیز اندروید ۱۳ برپایه رابط کاربری OxygenOS 13 است.

image

تصویر واقعی وان پلاس 11R

قلب تپنده وان پلاس 11R نسخه ضعیف‌شده تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک است که با سه نسخه حافظه رم ۸، ۱۲ و ۱۶ گیگابایتی LPDDR5 و دو مدل حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی UFS 3.1 به پردازش اطلاعات می‌پردازد. انرژی موردنیاز این سخت‌افزار توسط باتری ۵۰۰۰ میلی‌امپر ساعتی با شارژ ۱۰۰ واتی باسیم تامین خواهد شد. از دیگر مشخصات فنی وان پلاس 11R می‌توان به سنسور اثرانگشت زیر نمایشگر و اسلایدر هشدار اشاره کرد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)