خانهاخبار
گلکسی M54 با طراحی جدید پنل پشتی همراه خواهد بود

گلکسی M54 با طراحی جدید پنل پشتی همراه خواهد بود

به تازگی تصاویر رندری گلکسی M54 فاش شده است که طراحی جدید ماژول دوربین آن را نشان می‌دهد.
۱۴۰۱/۱۱/۴

سامسونگ در طی هفته‌های جاری از محصولات متعددی مانند سری گلکسی اس ۲۳، سری لپتاپ‌های گلکسی بوک ۳ و میان‌رده‌های زیادی شامل گلکسی A54، گلکسی A34‌ و گلکسی A24 رونمایی خواهد کرد. در این راستا، برخی از گزارش اذعان داشته‌اند که سامسونگ در حال توسعه یک میان‌رده دیگر موسوم به گلکسی M54 است که البته جزئیات زیادی درباره آن منتشر نشده بود. حالا اما به لطف یک گزارش جدید، تصاویر رندری این گوشی در اختیار کاربران قرار گرفته است و طراحی جدید پنل پشتی و رنگ‌بندی احتمالی آن را نشان می‌دهد. 

image

همانطور که در این تصاویر رندری مشخص است، طراحی ماژول دوربین گلکسی M54 دستخوش تغییرات زیادی شده است که خبر از بروزرسانی زبان طراحی کلی محصولات سامسونگ می‌دهد. گلکسی M54 برخلاف نسل قبلی خود یعنی گلکسی M53 از جزیره دوربین بی‌بهره خواهد بود و سه لنز دوربین آن به صورت عمودی در زیر هم قرار گرفته‌اند. با توجه به این موضوع، به نظر می‌رسد تمام گوشی‌های سامسونگ امسال از یک زبان طراحی واحد بهره خواهند برد که این امر می‌تواند به کاهش فاصله بین گوشی‌های پرچمداری مانند گلکسی اس ۲۳ و اس ۲۳ پلاس و میان‌رده‌های سامسونگی ختم شود. همچنین منبع خبری این رندرها ادعا کرده است جنس پنل پشتی گلکسی M54 از پلی‌کربنات خواهد بود. 

image

گلکسی M53


پنل جلویی گلکسی M54 اما تغییر و تحولی نداشته است و همچنان میزبان نمایشگر حفره‌دار با حاشیه‌های اندک خواهد بود. به علاوه، سنسور اثر انگشت نیز احتمالا با کلید پاور ادغام خواهد شد. درگاه سیم‌کارت نیز به نظر در سمت چپ بدنه جای گرفته است. در این گزارش اذعان شده است که گلکسی M54 در سه رنگ آبی، سبز و صورتی عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود این میان‌رده به زودی برای بازار هند معرفی شود. 

در نهایت باید اشاره کرد که گلکسی M54 چند وقت پیش در لیست بنچمارک گیک‌بنچ قرار گرفت و مشخص شد که از تراشه اگزینوس ۱۳۸۰ و حافظه رم ۸ گیگابایتی بهره خواهد برد. نرم‌افزار این گوش نیز اندروید ۱۳ بر پایه رابط کاربری One UI 5.0 خواهد بود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)