خانهاخبار
طراحی آیفون ۱۵ پرو مانند گوشی‌های اندرویدی خواهد بود!

طراحی آیفون ۱۵ پرو مانند گوشی‌های اندرویدی خواهد بود!

اخیرا شایعاتی در مورد طراحی نسل بعدی آیفون‌های اپل به گوش رسیده و اینطور که به نظر می‌آید؛ اپل قصد استفاده از طراحی مشابه به گوشی‌های اندرویدی را دارد.
۱۴۰۱/۱۱/۲

با وجودی که حدود هشت ماه از معرفی نسل بعدی آیفون‌ها فاصله داریم؛ این امر جلوی انتشار شایعات را نگرفته و در امروز نیز افشاگری به نام «ShrimpApplePro»، جزئیاتی را در مورد سری آیفون ۱۵ منتشر کرده است. این شایعات، به طراحی پنل جلویی گوشی مربوط بوده و این افشاگر در ماه نوامبر، ادعا کرده بود که اپل در سری آیفون ۱۵ استفاده از لبه‌های تخت را کنار گذاشته و همانند آیفون 5c یا گوشی‌های اندرویدی، از لبه‌هایی خمیده استفاده خواهد کرد.

image

 

افشاگر ذکر شده، همچنان بر صحت ادعای پیشین خود اصرار داشته و در امروز نیز جزئیات تازه‌ای در مورد نمایشگر و طراحی این سری را منتشر کرده است. به ادعای «ShrimpApplePro»، اندازه نمایشگر سری آیفون ۱۵ دقیقا مشابه نسل پیشین بوده و قرار است تا شاهد عرضه دو مدل معمولی با نمایشگر‌های ۶.۱ و ۶.۷ اینچی و همچنین دو مدل پرو با همین سایز نمایشگر نیز باشیم. به ادعای این افشاگر، حاشیه‌های مدل‌های حرفه‌ای آیفون که آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ الترا نام خواهند داشت؛ ضخامت کمتری به نسبت نسل پیشین دارند.

به گفته «ShrimpApplePro»، کوپرتیونیی‌ها در این نسل از آیفون از نمایشگر تخت و لبه‌های خمیده استفاده کرده‌اند که طراحی آنها را به اپل واچ سری ۸ نزدیک‌تر می‌کند. این افشاگر گفته که تمامی مدل‌های دارای داینمیک آیلند بوده و این بخش دیگر در انحصار مدل‌های پرو آیفون نیست. اینطور که به نظر می‌رسد؛ اپل همچنان از لایه حفاظتی سرامیک شیلد برای این گوشی‌ها استفاده کرده خواهد کرد.

image

 

این افشاگر همچنین گفته که اندازه داینمیک آیلند در این نسل تغییری نداشته و قرار است تا با همان دوربین سلفی به کار رفته در نسل پیشین طرف باشیم. این تغییر در طراحی، شاید تمایز آیفون‌ها را از گوشی‌های اندرویدی سخت‌تر کند؛ در حال حاضر، آیفون‌ها با نمایشگر تخت، ناچ یا داینمیک آیلند و حالت خاص جزیره دوربین خود شناخته می‌شوند.

شایعات پیشین، ادعا داشتند که اپل قصد حذف دکمه‌های فیزیکی و همچنین پورت لایتنینگ از نسل جدید آیفون‌ها را داشته و همچنین در سری پرو، شاهد استفاده از چیپست‌های با لیتوگرافی ۳ نانومتری هستیم. به گفته برخی گزارشات، مدل‌های معمولی آیفون ۱۵ قیمت کمتری به نسبت نسل گذشته دارند؛ اما مدل الترا قرار است تا مقداری گران‌تر باشد.

image

 

درباره شایعات پیرامون طراحی نسل بعدی آیفون‌ها چه می‌اندیشید؟ آیا از طرفداران طراحی تخت این گوشی‌ها هستید یا عقیده دارید که طراحی خمیده، ظاهر مدرن‌تری به گوشی می‌دهد؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

مسلم طاویری

۱۴۰۱/۱۱/۴
طراحی خمیده ظاهر مدرنتری میده ولی آسیب پذیرتر هم می‌کنه مگر متریال و حفاظت خاص خودش رو اعمال کنن طراح‌ها ولی داریم میریم به سمت خواهرزاده کارآگاه گجت شدن،این امروزها دیگه تصورش سخت نیست که طراحان و سازندگان حوزه تکنولوژی چه نقشه هایی در سر دارن برای ما،چیپست توی مغز رو که آقای ماسک ازش پرده برداری کرده،سالها قبل هم از گوشی موبایلی درآینده نوید میدادن که با کت اگر رفت خشکشویی سالم برگرده به لطف تکنولوژی و پیشرفت
خخخخ